پیام شما

فتنه و فتنه گران صهیونیستی ۸۸ خط قرمز نظام هستند

۳۲۵... ۰۹۱۷ جناب آقای ترکان واقعا در مسئولیت حساسی هستید -اگر اینگونه باشد که نیست- باید شما را دادگاهی کرد که کوتاهی کرده‌اید.

۳۶۹... ۰۹۱۱ آیت الله بهجت: خدا می‌داند که غذا چه قدر در ایمان و کفر و اعمال خیرو شر انسان مدخلیت دارد! علمای سابق که آن همه در علم و عمل موفق بودند و عمر با برکت داشتند و از انحراف فکری سالم بودند، در اثر خوردن غذای حلال و اجتناب از غذاهای شبهه ناک بوده است.

۳۴۵... ۰۹۱۲ حقیر دبیر حزب دریکی از شهرستان‌ها بودم، به دلایلی ازهمکاری با این حزب محروم هستم. چون اعتقاد قلبی به این حزب دارم؛ لطفا از آقای ع. وغ. در صفحات روزنامه به عنوان کار‌شناس استفاده نکنید. چون حقیر و امثال من به خاطر مواضع ایشان درانتخابات گذشته ازحزب انصراف دادیم. وحیدی از گرمسار

شما: مطلب شما به مسئولین مربوط منتقل خواهد شد.

۱۹۲... ۰۹۱۱ پروژه مسکن مهر برای اقشار ضعیف جامعه در دست اجراست. درحالیکه دولت تدبیر و امید با افزایش چند باره قیمت آن درحال نا‌امید کردن مردم می‌باشد. تا کی باید بابت کم کاری پیمانکاران ما تمام سرمایه نداشته خود را از دست بدهیم؟ ازرشت

۰۲۵... ۰۹۱۵ بی مقدمه بگویم: به اصطلاح اصلاح طلبان مراقب باشید و بترسید از روزی که امام خامنه ایی از عملکرد شما گله کند.

۲۸۸... ۰۹۳۶ وقتی دیدم اجراکنندگان بی‌بی سی فارسی دریک نشریه داخلی قلم زده‌اند، دیگر هیچ امیدی به دولت برای هدایت رسانه‌ها ندارم.

۵۲۹... ۰۹۱۲ نظر حزب موتلفه اسلامی خیلی قاطع بود ممنون هستیم از دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که هنوز این حزب الحمدالله دغدغه حفظ انقلاب و ایران اسلامی را دارد تا این انقلاب به دست نامحرمان و نا‌اهلان نیافتد اکثر حلقه تشکیل دهنده اطراف حضرت امام از موتلفه بودند و امید و اعتماد حضرت امام به یاران در موتلفه بوده است و این اعتماد برای موتلفه سرمایه است انشاالله همیشه با مواضع انقلابی و صریح اجازه خودنمایی به فتنه گران داده نشود.

بخشی از نظرات در پایگاه اینترنتی:

* بدون نام: آقای روحانی باید این فرمان رهبری را خوب بفهمد که فتنه و فتنه گران صهیونیستی ۸۸ خط قرمز نظام هستند.

* کمیجانی: امر به معروف ونهی از منکر فقط وفقط باید در ادارات برای مسئولین اجرایی بشه که خودشونو یه سر وگردن بالا‌تر از مردم می‌دانند.

* شهاب: ماجرای اسیدپاشی را فراموش نکنید. مطمئنم ردپای فتنه آینده در همین خوابیده است.

https://shoma-weekly.ir/u5WkYQ