پیام شما

فتنه فراموش نشدنی ست

501...0911- هفته نامه وزین را کمی تنوع دهید؛ درضمن انتقاد کمتر از دولت باشد! به مردم امید دهید.

177...0935- همانطورکه میدانید مطالبات مقام معظم رهبری پیرامون فساد اقتصادی روی زمین مانده و باعث شادی دشمنان و نا امید دوستان انقلاب شده، لطفا بخشی را در این خصوص داشته باشید تا حداقل شرایط برای مفسدین ناامن شود.

114...0912- اللهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه ¤ گرامی باد سالروزآغاز امامت حضرت صاحب (عج)! آیا جامعه ما با شاخصترین معیار دولت کریمه یعنی «تعز بها الاسلام و اهله و تذل بهاالنفاق و اهله» چقدر مشابهت دارد؟! آیا دولت ما به گونهای هست که سیاست بازان دوروی و بدخواهان داخلی و خارجی در ذلت و ضعف بسر ببرند؟ چه کسانی احساس عزت میکنند؟ آماده سازی زمینههای ظهور با چه برنامهای؟!

094...0912- عمری به انتظار وصال تو سوختیم¤ با یاد آفتاب جمال تو سوختیم / ما را اگرچه چشم تماشا ندادهاند¤ای غائب ازنظر، به خیال تو سوختیم

329...0911- دولت اقاى روحانى مدتى پیش اعلام کرد اولین دولتى هستیم که مطالبات کشاورزان را در سالجارى تسویه نمودهایم این دولت واقعآ خبر نداره که میلیاردها تومان از مطالبات چایکاران على رغم گذشت چندماه از تحویل برگ سبز هنوز به آنان پرداخت نشده است؟

005...0913- بعدازچهارماه برای وام ازدواج پسرم، بانک صادرات بجای پنج میلیون تومان سه میلیون تومان میخواهدبدهد! آنهم باخریدچهارمیلیون سفته بمبلغ ۱۲۰۰۰تومان باضافه یک برگ چک به همین مبلغ وباضافه نامه کسرحقوق برای ضمانت وام فرزندم الحق که تمام بانکهای ایران را بایدآتش زد تا دلمان خنک شود.

367...0912- سلام مصاحبه خانم اصلانی در صفحه زنان عالی بود زیرا نشان داد بر خلاف تصور برخیها موتلفه هم مثل بسیج کاملا مردمی است

338...0936- من قبلا بر اساس تایید بانک مرکزی سپرده پنج ساله در موسسه کوثر گذاشتم .حالا بعد از دو سال آن را فاقد مجاز اعلام کرده است. من اگر پولم را بخواهم بردارم بایست جریمه مدت باقیمانده را بدهم . آیا بانک مرکزی با توجه به تاییدیه قبلیش این جریمه بنده را تقبل میکند؟

279...0913- قلبم به درد آمد چطوری استراو رو پذیرفتند؟ این ها قاتل شهدای ما هستند! آخه چطوری چنین اتفاقی افتاده؟!

524...0917- ممنون که نمیگذارید فتنه فراموش بشه؛ اون بلایی که فتنه گران سر این کشور اوردند راستش من هم هنوز وقتی بهش فکر میکنم اشک تو چشم هام جمع میشه. خدا را شکر که این کشور اسلامی بی صاحب نبوده و نیست.

883...0911- یارانه یک طرح مدت دار نیست که با تغییر دولتمردان متوقف شود بلکه عملی کردن امر امام (ره) در مدرسه فیضیه برای کوخ نشینان بوده که زمانی جنک بعد سازندکی بعد اصلاحات بهانه شد.

083...0935- تیم جبهه پایداری جشنواره عمار برگزار میکنند و موتلفه مسابقه عکس!

https://shoma-weekly.ir/y0rovy