پیام شما

فاجعه‌ای که روح جامعه را می‌آزارد

به بهانه سبدحمایتی مردم رابه فقیر و غنی طبقه بندی نمودند وعملا دولت ۱۱ فاصله طبقاتی را ترویج، تایید و تثبیت می‌نماید فاجعه‌ای که روح جامعه را می‌آزارد.

937...0921-سخنان انقلابی آقای امانی در شماره قبل، موجب دلگرمی بود. کاش ایشان کمتر سکوت کند.

941...0914- خبر سفر مجدد نماینده دانشگاه آزاد در انگلستان! راست است؟ کسی که متهم به این همه فسادگسترده است قاعدتا باید تا قبل از دادگاه ممنوع الخروج باشد. چگونه هرروز به بهانههای مختلف یک روز به انگلیس و یکروز به کانادا میرود؟ فرق او با مه آفرید درچیست؟

883...0911- به بهانه سبدحمایتی مردم رابه فقیر و غنی طبقه بندی نمودند وعملا دولت ۱۱ فاصله طبقاتی را ترویج، تایید و تثبیت مینماید فاجعهای که روح جامعه را میآزارد.

240...0911-آقای رئیس جمهور ما زوجین جوانی هستیم جدیدا بچه دار شدیم دانشجو و مستأجر هستیم که زیر نظر والدین یارانه میگرفتیم اما والدین فقط برای خودشان ثبت نام کردند و ما هنوز ثبت نام نکردهایم چون سایت ثبت نمیکند سه ماه یارانه نگرفتیم وضعیت ما را روشن کنید.

660...0915- از ابتدای اسلام هر کجایی از ولایت فاصله گرفته شد، شکست از همانجا شروع شد.

074...0913- لطفا درخصوص سابقه آقای نصرعزیزی در هفته نامه خود مختصری بیان بفرمایید.

شما: ایشان عضو بازنشسته وزارت جهاد کشاورزی با مدرک کارشناسی ارشد و سابقه بیش از سه دهه مسئولیتهای مدیریتی و کارشناسی در حوزههای مختلف است. سابقه ایثارگری و جانبازی دارد و خانواده شهید است. فعالیتهای سیاسی خود را از قبل از انقلاب آغاز کرده و در حزب جمهوری اسلامی سمت تشکیلاتی داشته و قریب به سه دهه سابقه کار رسانهای دارد.

456...0912- لطفأ حزب موتلفه اسلامی بصورت رسمی درشهرستان بهارستان (استان تهران) فعالیت کنند. آیا نمایندهای در این شهرستان دارید؟ ما خواهان عضویت هستیم.

شما: لطفا با تلفن دفتر استان تهران حزب با شماره ۷۷۶۲۴۶۶۶ تماس بگیرید.

345...0912- اینکه آقای روحانی میگویند جنس ارزان شده است لطف کنند آدرس مغازهای که ایشان از آنجا خرید میکنند بدهند تا مردم هم جنس ارزان بخرند.

098...0936-از بابت مطالب به روز و دغدغهمندانه دو صفحه اندیشه و زنان متشکرم.

844...0912- به نظر میرسد در صفحه شهرستانها اگر دوستان تلاش کنند و با دقت مسائل مربوط به استان محل سکونت یا خدمت خود را بررسی و نقد کنند؛ جذابیت بیشتری برای مخاطب چه عام و چه خاص خواهد داشت، بیان این مسائل قطعا در عمق نگاه مخاطبان به آشنایی حزبی فراگیر همچون موتلفه با مسائل روز استان تاثیری شگرف خواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/webrWI