نگاه

عکس یادگاری

ماجرای شهادت وی که در منطقه سومار اتفاق می‌افتد به این صورت بوده که در خواب برادرش را که چندی پیش در یک حادثه در دریا غرق شده بود، می‌بیند در جای بسیار خوبی است و پیام می‌دهد : به مادر بگو برای من بی‌تابی نکند من جایم خوب است. پس از دیدن این خواب برای خوشنود کردن مادر به عقب بر می‌گردد تا این خبر را تلفنی به او بدهد پس از صحبت با مادرش بلافاصله در راه بازگشت مورد اصابت ترکش قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد.
شهید محمد صدیقی- در سال 1342 چشم به عالم فانی گشود. اخلاق خوبی داشت همیشه لبخند بر لب داشت. اگر کمکی برای کسی از دستش بر میآمد دریغ نمیکرد. در اوج ایام انقلاب که نفت کمیاب شده بود برای مردم محل نفت تهیه میکرد. پس از انقلاب و با شروع جنگ تحمیلی جهت خدمت سربازی اعزام شد. در خیابان تهران نو سابق عکاسی نزدیک منزل شهید بود که صاحب آن یک ارمنی بود وقتی برای گرفتن عکس پیش آن عکاس رفته بود میگوید: «این عکس به درد حجله من میخورد» عکاس ارمنی با شنیدن خبر شهادت محمود در هنگام چاپ عکس از شدت ناراحتی سر خود را به دیوار میزند.

ماجرای شهادت وی که در منطقه سومار اتفاق میافتد به این صورت بوده که در خواب برادرش را که چندی پیش در یک حادثه در دریا غرق شده بود، میبیند در جای بسیار خوبی است و پیام میدهد : به مادر بگو برای من بیتابی نکند من جایم خوب است. پس از دیدن این خواب برای خوشنود کردن مادر به عقب بر میگردد تا این خبر را تلفنی به او بدهد پس از صحبت با مادرش بلافاصله در راه بازگشت مورد اصابت ترکش قرار میگیرد و به شهادت میرسد.

https://shoma-weekly.ir/CT4XeM