نگاه

عنایت حضرت صدیقه کبری(س)

شهید امیرحسین منتظری علاوه بر این که از ناحیه پهلوی راست ترکش می‌خورد و شربت شهادت می‌نوشد. پس از شهادت با همشیره خود ارتباط ویژه‌ای برقرار می‌کند تا آن جا که خواهر گرامی شهید به پدرشان می‌گوید: «من در این سه روز پس از شهادت برادرم با او بودم و قول دادم با او بروم» نکته عجیب آنکه عملیات کربلای پنج در ایام فاطمیه آغاز می‌شود شهید بزرگوار در این ایام به شهادت می‌رسید و همشیره شهید نیز که نامش زهرا بوده در روز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) در گلزار شهدای چیذر در کنار برادرش به خاک سپرده می‌شود.
شهید امیرحسین منتظری- چنین نقل شده است و شاهدان نیز گواهی دادهاند، اکثر شهدا در عملیات کربلای پنج از ناحیه سینه و پهلو مورد اصابت ترکش و یا گلوله قرار گرفتهاند. شاید راز این موضوع مربوط به رمز عملیات که یا زهرا(س) بود، باشد. شهیدان آن عملیات باید نشانی از حضرت صدیقه طاهره(س) داشته باشند.

شهید امیرحسین منتظری علاوه بر این که از ناحیه پهلوی راست ترکش میخورد و شربت شهادت مینوشد. پس از شهادت با همشیره خود ارتباط ویژهای برقرار میکند تا آن جا که خواهر گرامی شهید به پدرشان میگوید: «من در این سه روز پس از شهادت برادرم با او بودم و قول دادم با او بروم» نکته عجیب آنکه عملیات کربلای پنج در ایام فاطمیه آغاز میشود شهید بزرگوار در این ایام به شهادت میرسید و همشیره شهید نیز که نامش زهرا بوده در روز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) در گلزار شهدای چیذر در کنار برادرش به خاک سپرده میشود.

https://shoma-weekly.ir/41KJoA