پیام شما

علت تغییر قائم مقام دبیرکل

طبق اساسنامه هر سه سال مجمع عمومی برگزار و شورای مرکزی و ارکان حزب انتخاب می شوند. جناب آقای بادامچیان علاقه داشتند با کناره گیری از این مسئولیت فضا را برای کادرسازی و جوانگرایی در حزب فراهم سازند.

415 ... 0916 الآن چندین سال است که مسوولان قول داده اندکه جاده آبادان ماهشهر که به جاده مرگ معروف شده بازسازی شود ولی فقط چند متر از جاده آبادان ماهشهر اتوبان شده؟
۹۸۳ ... ۰۹۱۲ امسال هفته بسیج را بخاطر تقارن با محرم حسینی زود‌تر شروع کردند در حالیکه فرهنگ والای بسیج نیمی‌ از دریای بی‌کران مکتب حسینی است. بسیجی افتخارمیکند که نمادش سربند یاحسین (ع)، یازهرا (س)، یازینب (س)، یاعباس (ع) و... است.
۲۰۹ ... ۰۹۱۰ علت تغییر قائم مقام دبیرکل چه بود؟
شما: طبق اساسنامه هر سه سال مجمع عمومی برگزار و شورای مرکزی و ارکان حزب انتخاب می شوند. جناب آقای بادامچیان علاقه داشتند با کناره گیری از این مسئولیت فضا را برای کادرسازی و جوانگرایی در حزب فراهم سازند.
041 ... ۰۹۱۲ عشق یعنی طوف دل‌ها گرد او در تلاطم روز و شب از مهر او / واحدی
۱۳۰ ... ۰۹۱۱ از خیل پیامکهایی که این روز‌ها بدون هیچ محدودیت برای شهروندان ارسال می‌شود؛ طالع بینی تلفنی بود. نباید به اینها نظارت شود؟
455 ... ۰۹۱۲ گفته شده دولت ارز را نزدیک انتخابات ارزان می‌کند تا رای مردم را به سوی نامزد مورد حمایت خود جلب کند. خوب است بررسی کنید.
721 ... 0915 آقای احمدی نژاد گفتند می‌خواهیم به مردم پول بدهیم نمی‌گذارند. پول نخواستیم آقای رئیس جمهور وضعیت اقتصاد را درست کن .تورم 300 درصدی را مهار کن و با پولی که میخوای به مردم بدی اشتغال ایجاد کن.نکنه وعده 3 میلیون شغل یادت رفته؟
۹۳۷ ... ۰۹۱۲ چقدر این حکیم عزیز آیت الله جوادی آملی زیبا گفت که خدایی که کمک کرد تا کشور با «نفت بشکه‌ای ۸ دلار» اداره شود، امروز هم‌‌ همان خدا وجود دارد و اینکه بسیاری از ما «اسلامی» حرف می‌زنیم اما «قارونی» فکر می‌کنیم
۲۸۵ ... ۰۹۱۷ خودتون هم قبول دارید که دولت احمدى‌نژاد بیشترین خدمت را دارد، پس چرا اینهمه به دولت می‌تازید!!! نشریه شما به ۲ دولت قبلى که آنهمه جنایت کردند کمتر انتقاد می‌کرد تا دولت پرتلاش احمدى‌نژاد!!! نشریه شما امروز تمام حملات خود را متوجه خدمتگذار‌ترین دولت پس از انقلاب می‌کند!!! عملکرد شما جوانمردانه نیست. یکى از دوستان دیروز شما.
شما: هفته نامه شما در آستانه انتخابات 76 پا به عرصه گذاشت، فلذا نبود که انتقادات حزب به دولت سازندگی را چاپ کند اما مسئولان حزب در همان وقت مواضع صریحشان را اعلام می کردند. اگر شماره های نشریه در دولت اصلاحات را بررسی کنید قطعا به نادرستی نظرتان خواهید رسید. تلاش ما هم نقد بوده است و نه حمله؛ به نظر می رسد آنچه ناجوانمردانه است تعبیر شما درباره "شما" است.
174 ... 0912 اگر پول وعده داده شده در جلسه اخیر به صندوق بازنشستگان حقی بوده که تا حالا پرداخت نشده علت چه بوده اگر غیر حق است از چه محلی تامین شده و یا فقط تبلیغ است و پولی داده نمی‌شود؟
۱۹۲ ... ۰۹۱۱ کاش برخی ازمسئولین به جای حرف ونصیحت مردم درموردتبعیت ازولایت کمی هم خودشان عملا «وبدون اماواگرازفرمایشات رهبری پیروی می‌کردند.
۷۰۲ ... ۰۹۱۲درزمان مشکلات اقتصادی صدر اسلام و تحریم کفار، پیامبر اعظم در کنار مردم بود؛ آیا امروزهم مسئولان از نظر اقتصادی و رفاهی در کنار مردم هستند؟
۲۳۹ ... 0912 موتلفه رقیب خود را در مجموعه اصلاح طلبان جستجو نکند، زمین بازی جای دیگری است. مسائل مربوط به اصلاح طلبان را رصد کند، اما یافته‌هایش را رسانه ایی نکند، چرا که ممکن است فضاى انتخاباتی بنحوى شکل بگیرد و موتلفه مجبور به پیروى و یا تماشاچی و یا حامی ناخواسته کسانی گردد که به آنها اعتقاد ندارد. موتلفه زمان بسیار کمی براى ارائه برنامه هاى خود توسط شخصیتهاى حزبی‌اش دارد. حزب باید استراتژى خود را براى اداره دولت (ریاست جمهورى) و یا اداره شهر (شوراى شهر) با شخصیتهاى تعین شده در هر بخش به مردم معرفی کند تا قادر به کسب اقبال و اعتماد عمومی گردد.
526 ... 0912 برادر ارجمند جناب آقاى محمد علی امانی انتخاب جنابعالی بعنوان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی را تبریک عرض می‌نمایم. با‌شناختی که از آن عزیز دارم مطمئناً توان تشکیلاتی نیروهاى متدین و دلسوز انقلاب اسلامی در راستاى آرمانهاى بنیانگذار جمهورى اسلامی ایران، تدابیر مقام معظم رهبرى، مراجع معظم تقلید و امناء انقلاب و ملت، بالفعل خواهد گردید. برادر شما: «حجت»؛ دبیر جبهه حزب الله
348 ... 0939 در صورت امکان از نحوه عضویت در سایت و حزب و چگونگی شرکت در جلسات بنده را آگاه سازید. علی علیزاده
شما: برای عضویت می‌توانید با دفتر حزب در شهر خود تماس حاصل فرمایید. جلسات حزب را نیز باید از دفتر موتلفه اسلامی در شهر خویش پیگیر شوید. جهت اطلاع دقیق‌تر می‌ توانید با دفتر مرکزی حزب به شماره ۸۸۸۲۲۹۲۳ الی ۵ معاونت سازماندهی تماس بگیرید.

https://shoma-weekly.ir/WlXHca