نگاه

عبور از شکل‌گیری فتنه جدید

امروز 12 بهمن روز ورود نورانی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است. سال 57 افتخار داشتم پیام مقامات بزرگوار روحانی از جمله جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز را به فرانسه ببرم و در این روز همراه امام (ره) از پاریس به تهران بیایم و یکی از تاریخی‌ترین روزهای حیات ملت بزرگوار ایران را ببینم. خدای بزرگ را بر این نعمت عظیم شاکرم، 34 بهار از آن روز بزرگ می‌گذرد. ملت ایران با نشاط،‌ سرزنده،‌نیرومند و با ایمان همراه با رهبر الهی خود ایستاده‌ است و در برابر مشکلات خم به ابرو نمی‌آ‌ورد. روز 12 بهمن یکی از ایام‌الله تاریخ ایران است که مصداق این آیه نورانی است؛ اذا جاء نصرالله و الفتح ورایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا.
حبیب‌الله عسکراولادی- امروز 12 بهمن روز ورود نورانی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است. سال 57 افتخار داشتم پیام مقامات بزرگوار روحانی از جمله جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز را به فرانسه ببرم و در این روز همراه امام (ره) از پاریس به تهران بیایم و یکی از تاریخی‌ترین روزهای حیات ملت بزرگوار ایران را ببینم.
خدای بزرگ را بر این نعمت عظیم شاکرم، 34 بهار از آن روز بزرگ می‌گذرد. ملت ایران با نشاط،‌ سرزنده،‌نیرومند و با ایمان همراه با رهبر الهی خود ایستاده‌ است و در برابر مشکلات خم به ابرو نمی‌آ‌ورد.
روز 12 بهمن یکی از ایام‌الله تاریخ ایران است که مصداق این آیه نورانی است؛ اذا جاء نصرالله و الفتح ورایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا.
امام (ره) که به ایران بازگشت همه احساس خوبی داشتند. احساس برادری ،‌برابری،‌معنویت و نزدیکی به خدا.
همه حس می‌کردند ستم و ظلمت از کشور رخت بربسته و به جایش عدالت و نور و روشنایی نشسته است. مردم وقتی به چهره نورانی
امام (ره) نگاه می‌کردند این حس را در خود تقویت می‌کردند و با دلی سرشار از امید در برابر ناملایمات و دشواری‌ها می‌ایستادند. امروز پس از گذشت 34 سال از آن حادثه بزرگ همین حس در ملت ما زنده است و همین حس موجب پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است. مومنانه بر این باور هستیم که پس از ارتحال حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری با همان صلابت و قدرت همین مسیر را طی کردند و آن حس نورانی را در ملت ما زنده نگه داشتند.
امروز معادلات سیاسی در منطقه و جهان دگرگون شده است. یکی از دو ابرقدرت آن روز جهان دچار فروپاشی شده و آثاری از آن نیست. آمریکا و اذنابش که هر روز برای ملت ایران مشغول توطئه‌چینی است در گرداب مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به سر می‌برد. اتحادیه اروپا در آستانه فروپاشی است. لیبرالیسم به عنوان یک اندیشه مسلط در جهان نوزایی خود را از دست داده است و روز به روز در برابر مکتب اسلام و نوآوری‌های مسلمانان در حال عقب‌نشینی است. رژیم صهیونیستی که برای مسلمانان و اعراب هر روز چنگ و دندان نشان می‌داد با دو سیلی محکم از سوی حزب‌الله و حماس، محصور در مرزهای اشغالی است و اندیشه امپراتوری از نیل تا فرات را ان‌شاءالله تا نابودی کامل به موزه‌های تاریخ خواهد سپرد.
ملت ایران با رهبری‌های هوشمندانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای هر روز قله‌ای از پیشرفت را فتح می‌کند. نام ایران در قله‌های اقتدار ملی جزء 10 کشور جهان می‌درخشد.
جمهوری اسلامی به دلیل بصیرت مردم در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن و غلبه در جنگ نرم و قدرت بی‌بدیل ارتش و سپاه پاسداران در دستیابی به فناوری‌های نوین نظامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی مطرح است و امروز قدرت‌های جهانی اعتراف دارند بدون حضور ایران هیچ بحرانی در منطقه قابل حل و فصل نیست.
امروز نسلی در کشور تربیت شده است که از نظر ایثار و فداکاری و از جان گذشتگی ده‌ها برابر نسل اول و دوم انقلاب حاضر است برای صیانت از نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها حضور یابد. این حضور در عرصه‌های علمی و فنی بویژه نظامی قدرت‌های جهانی را نگران کرده است و لذا حجم توطئه‌های خود را افزایش داده‌اند. بنده به عنوان یک سرباز پیر انقلاب و مردم که بیش از 5 دهه در میدان‌های مبارزه با دشمن حضور داشتم شهادت می‌دهم که ایران امروز در اوج اقتدار و سرفرازی است و طی 150 سال اخیر ایران هرگز به این اندازه نیرومند و پرقدرت نبوده است. بنده شهادت می‌دهم نخبگان کشور و مردم طی 150 سال اخیر هیچ‌گاه به این اندازه آگاه و با بصیرت و هوشیار نبوده‌اند.
نکته‌ای که می‌خواهم به بهانه این روز بزرگ عرض کنم این است که برخی دلسوزان به بنده خرده گرفتند و گفتند مواضع اخیر تو باعث خوشحالی ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه بویژه صدای آمریکا و بی‌بی‌سی شده است و یا برخی اهل فتنه این مواضع را نشانه حقانیت راه خود تلقی کرده‌اند. بنده عرض می‌کنم نه آن خوشحالی موردی دارد و نه چنین تلقی‌ای مطابق با واقع است.
بنده در مواضع اخیرم گفته‌ام؛ فتنه 88 زیر سر آمریکا، اسرائیل غاصب و انگلیس مکار است و هر کس که فریب این فتنه‌سازان را خورد و اردوگاه انقلاب را ترک کرد باید به دامن پر مهر اسلام، مردم،‌انقلاب و رهبری برگردد. آیا رسانه‌های دشمن و ضد انقلاب از این موضع می‌توانند خشنود باشند؟! بنده در مواضع اخیرم به سران مفتون گفته‌ام؛ برگردید به دامن ولایت و مردم و از همراهی با فتنه‌سازان و سران فتنه در خارج بپرهیزید. آیا این مواضع به معنای پذیرش حقانیت فتنه‌گران و ضد انقلاب است. آیا ضد انقلاب از این سخن استقبال کرده و خوشحال است؟!
منتقدین دلسوز این گفته امام (ره) را به بنده یادآور شده‌اند که هر وقت دشمن از شما تعریف کرد بدانید یک جای کارتان اشکال دارد. این حرف درستی است اما باید دید دشمن کیست و از چه کاری یا چه حرفی تعریف کرده است؟ بنده خطاب به کسانی که راه را گم کرده‌اند و طعمه گرگ‌های جهانی شده‌اند و امنیت ملی و اقتدار مردم را در یک فتنه آمریکایی به حراج گذاشته‌اند، عرض کردم شما که مدعی اطاعت از امام هستید و امام حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌داند؛ چه جوابی برای خداوند بزرگ و امام عظیم‌الشان در دنیا و آخرت دارید که با این نظام چه کردید و کارنامه صیانت از نظام شما چیست؟ آیا این گفته موجب خوشحالی ضد انقلاب و رسانه‌های دشمن است. اگر این ادعا را بپذیرید ما اصلا مشکلی با ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام نداریم!!
دوستانه به برخی از منتقدین محترم می‌گویم باب گفتگو را باز بگذاریم تا معلوم شود چه کسی اهل منطق و عقلانیت سیاسی است.
بنده معتقدم ظرفیت عقلانیت نخبگان سیاسی کشور به قدری است که می‌تواند از توطئه‌های نرم دشمن عبور کند. انتخابات آینده هنگامه عبور از شکل‌گیری فتنه جدید است. ان‌شاءالله هوشیاری مردم و نخبگان کشور نشان خواهد داد که از یک سوراخ دوبار گزیده نخواهند شد.
مقام معظم رهبری در سالروز میلاد پیامبر اعظم و تولد امام جعفر صادق فرمودند؛ "نخبگان کشورهای اسلامی وحدت را جدی بگیرند. آتش اختلاف روشن شود دشمن مجال پیدا می‌کند" ما به این رهنمود باید اول در داخل عمل کنیم تا بتوانیم نخبگان جهان اسلام را به همگرایی و وحدت تشویق نماییم. بنده ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر به مقام معظم رهبری،‌مراجع تقلید،‌علمای بزرگ کشور و نیز مردم آگاه ایران همچنین رهبران بیداری اسلامی در جهان اسلام عرض می‌کنم راه فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت در دنیای کنونی چنگ زدن به ریسمان الهی برای وحدت و نیز اطاعت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است.

https://shoma-weekly.ir/ryj4PW