نگاه

ظرفیت مغفول سرمایه اجتماعی فوتبال

پوشیدن لباس تیم ملی توسط رئیس جمهور باعث خوشحالی و انگیزه قوی برای جوانان ما به سوی پیروزی است. آرزوی همه ما پوشیدن لباس تیم ملی است. در سال هایی که من سفیر جمهوری اسلامی در ونزوئلا بودم، وقتی بازی‌ها پخش می شدند همه در میادین و پارک‌های اطراف منازل شان جمع می شدند که تلویزیون بزرگی را برای پیگیری بازی ها قرار داده بودند و همه در کنار هم بازی را دنبال می کردند. کار قشنگی که من در آنجا دیدم و آرزو دارم در اینجا اجرا شود توزیع رایگان پیراهن تیم ملی است.
عبدالرضا مصری- ما هیچ وقت با چنین ترکیبی از تیم ملی روبرو نشده بودیم، ترکیب منحصر به فرد و خوبی بود. به نظر من دستور کار ما در نیمه اول دفع توپ بود و دفاع و هافبک های ما خیلی خوب عمل کردند. دلخواه ما پیروزی است و همانطور که می بینیم کی روش کاملا عاقلانه رفتار می کند و ابدا احساسی برخورد نکرد. او اگر بتواند تمام ظرفیت تیم را به کار بگیرد و تیم را در برابر هیجانات وارده در ورزشگاه کنترل کند، امیدواریم که بوسنی را ببریم. انتظاری که ما از تیم ملی داریم این است که بتواند سه امتیاز کسب کند.

پوشیدن لباس تیم ملی توسط رئیس جمهور باعث خوشحالی و انگیزه قوی برای جوانان ما به سوی پیروزی است. آرزوی همه ما پوشیدن لباس تیم ملی است. در سال هایی که من سفیر جمهوری اسلامی در ونزوئلا بودم، وقتی بازیها پخش می شدند همه در میادین و پارکهای اطراف منازل شان جمع می شدند که تلویزیون بزرگی را برای پیگیری بازی ها قرار داده بودند و همه در کنار هم بازی را دنبال می کردند. کار قشنگی که من در آنجا دیدم و آرزو دارم در اینجا اجرا شود توزیع رایگان پیراهن تیم ملی است.

بسیاری از شرکت های حامی میتوانند این پیراهن که به سه رنگ پرچم ایران باشد را با آرم شرکت خودشان در پشت لباس توزیع کنند. این کار را ما نیز در بازی والیبال ایران و برزیل دیدیم. اهالی برزیل چه در بازی رفت و چه برگشت همه لباسی به رنگ پرچم پوشیدند در حالی که هواداران تیم ما کاملا پراکنده بودند و اگر مردم کشورهای دیگر بازی ما را ببینند متوجه نخواهند شد که این مردم طرفدار کدام تیم هستند و این اصلا خوب نیست.

https://shoma-weekly.ir/AfOylK