نگاه

ضرورت رصد‌سازی فتنه‌های روانی

کمیته جنگ روانی جدید یکی از هدف‌گذاریهای اصلی خود را شکست دولت روحانی در برنامه‌هایش با عنوان کارشکنی منتقدان و سنگ‌اندازان قرار داده تا از این طریق در حقیقت هم برای برنامه‌های دولت سنگ‌اندازی نماید، هم دلسوزان انقلاب و جریان اصیل اصولگرا را به کارشکنی متهم سازد و هم با فضاسازی‌های کاذب انحراف افکارعمومی و بهره‌برداری از آن را به نفع خود به پیش ببرد. لذا ضرورت دارد همه جریان‌ها و نیروهای وفادار به نظام و علاقه‌مند به پیشرفت کشور هوشیار باشند که فتنه آمریکایی بار دیگر و در قالب جنگ روانی و یارگیری از جریان اصلاحات به صحنه آمده است و باید به خنثی‌سازی توطئه‌های آن‌ها مبادرت ورزند.
نصر عزیزی- فضاسازیهای تلخ دوران حاکمیت دوم خردادیها با اهداف پیشبینی شده فراموش شدنی نیست. مرکزیت این فضاسازیها از طریق گروه معروف به کمیته x انجام میگرفت. تصمیمات و تولیدات و خروجیهای این گروه که به صورت هماهنگ از طریق رسانههای هماهنگ منتشر میگردید، هر روز بحرانی تصنعی را ایجاد میکرد.

از آن جایی که توسعه فضای سیاسی بهانه لازم راهبردی این جریان توجیهی برای سوژههای خروجی و منتخب کمیته ایکس بود، به طور طبیعی سایر فعالیتها را در حوزههای اقتصادی و تامین معیشت مردم، رفاه اقتصادی، امور زیربنایی و فعالیتهای عمرانی تحتالشعاع قرار میداد و خط قرمزهای حوزه فرهنگ را نادیده و همه عرصههای کشور را عرصه تاخت و تازها و هجمهها و قداستشکنیها وهموارسازی راه نفوذیها قرار داده بود.

کمیته مزبور که تعداد قابل توجهی از مسئولان رده اول دولت آقای خاتمی و بخشی ازنمایندگان مجلس ششم را به همراه داشته، به دنبال هرج و مرج و نا امنی و قانونشکنی و تضعیف جایگاه ولی و ولایت فقیه و بازنگری در قانون اساسی و در صورت امکان کودتای نظامی و در ‌‌نهایت سرنگونی نظام و باز نمودن پای غارتگران بینالمللی به کشور بودند که البته با کمال تأسف سکوت و تایید و برخی هماهنگیهای دولتمردان دوم خردادی و سیاست تساهل و تسامح آنها روز به روز این جریان فتنهگر را جریتر نموده و ضربههای مهلکی را به منافع داخلی و بینالمللی و شرایط پیشرفت و توسعه کشور زدند تا جایی که فریاد آقای سید محمد خاتمی بلند گردید و اظهار داشت؛ صدای پای دشمن از اردوگاه اصلاحطلبان شنیده میشود.

نقل این قطعه از تاریخ دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد یادآوری تهدیدهایی است که در صورت سهلانگاری و یا بیتفاوتی و یا کم شدن حساسیتها و یا خواب رفتگی و یا غفلتها و یا دنیا طلبی و یا عافیتزدگی نیروهای مؤمن و متدین و ولایی و وفادار به آرمانهای امام راحل و رهبری، بار دیگر‌‌ همان کمیته روانی،‌‌ همان مصیبتها را بار نظام خواهد نمود کما اینکه آثار و نشانههای آن را در این روزها شاهد هستیم.

غفلت جریان اصولگرا و همه نیروهای وفادار به نظام و به خصوص خانوادههای معظم شهدا باعث گردید جریان شکست خورده و وامانده و پس زده جنگ روانی در خرداد سال ۸۸ بار دیگر در بزکسازی دو مهره فریب خورده دشمن به صحنه آمده و آن فتنه اجتماعی وسیاسی را به وجود آورند.

حال باید توجه داشت بقایای گروه فتنهگر جنگ روانی کمیته ایکس بعضی به آمریکا پناهنده شدند، بعضی در زندان حضور دارند و بعضی نیز با سوء استفاده از فضای جدید به اصطلاح اعتدالی، سر از مسئولیتها و پستها و مراکز حساس دولتی و فرهنگی و اقتصادی در آوردهاند.

کمیته مزبور با جمعآوری بقایای خود و سوء استفاده برخی نو رسیدههای دیگر دوباره نشستهای جنگ روانی را تشکیل و دست پختهای شیطانی و آمریکاپسند بیرون میدهند و آثار خروجی آنها را به سادگی میتوان در آرایش و هیاهوی تبلیغاتی برخی مطبوعات روز مشاهده نمود.

مطبوعاتی که عوامل اصلی ظاهر و پشت پرده آنها با دلارهای آمریکایی و سوء استفاده از بیتالمال به عنوان پایگاه دشمن انجام وظیفه نموده و امروز هم بر‌‌ همان راهبرد و اصول و روال حرکت میکنند.

یکی از دست پختها و مصوبات این جریان فتنهساز تفرقه بین اصولگرایان با سوء استفاده از جریان افراطی احمدینژاد و تشویق آنها به فعالیتهای رسانهای و انتخاباتی و تهیه سوژهها و خوراکهای تبلیغاتی برای جبههگیری و جبههسازی و فراهم نمودن فهرستهای انتخاباتی در دو سال آینده مجلس شورای اسلامی است که اگر هوشیاری اصولگرایان حفظ نشود، ممکن است به اهداف شومشان نائل شوند.

خیز دیگر کمیته روانی که آرایش سیاسی و نشستهای مسئلهساز برخی فریب خوردههای جریان فتنه را به دنبال دارد، نفوذ در دژ معنوی و دایره قدسی علمای خبرگان و تأثیرگذاری بر این مجلس با فتنه ظاهر فریب مجتهدان جوان و در ‌‌نهایت ورود نامحرمان به جایگاه حفاظت دژ ولایت فقیه میباشد که پیاده نظام دو گروه فتنهگر مشارکت و مجاهدین به اصطلاح انقلاب با وجود انحلال قانونی و پلسازی برای عبور از آقای دکتر روحانی و سوء استفاده از مسئولیتهای بدست آمده و فعالیت در اقصی نقاط کشور برای تسخیر مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در حال فعالیت و سازماندهی هستند.

کمیته جنگ روانی جدید یکی از هدفگذاریهای اصلی خود را شکست دولت روحانی در برنامههایش با عنوان کارشکنی منتقدان و سنگاندازان قرار داده تا از این طریق در حقیقت هم برای برنامههای دولت سنگاندازی نماید، هم دلسوزان انقلاب و جریان اصیل اصولگرا را به کارشکنی متهم سازد و هم با فضاسازیهای کاذب انحراف افکارعمومی و بهرهبرداری از آن را به نفع خود به پیش ببرد. لذا ضرورت دارد همه جریانها و نیروهای وفادار به نظام و علاقهمند به پیشرفت کشور هوشیار باشند که فتنه آمریکایی بار دیگر و در قالب جنگ روانی و یارگیری از جریان اصلاحات به صحنه آمده است و باید به خنثیسازی توطئههای آنها مبادرت ورزند.

https://shoma-weekly.ir/jPiWBK