نگاه

صهیونسیت ها منتظر انتقام باشند

دکتر لاله افتخاری- ما صرفنظر از مبحث شیعه و سنی این حرکات وحشیانه و ضد حقوق بشری را در نیجریه محکوم کرده و انتظار داریم مجامع بینالمللی از حقوق این مردم مظلوم دفاع کنند. از وزارت امورخارجه انتظار داریم همانطوری که در خصوص کشتار فرانسه وارد عمل شد در خصوص فاجعه نیجریه عکس العملی فوری و محکم داشته باشد. انتظار میرود اقدامات مقتضی با بهرهگیری از تمام ظرفیتهایی که در دنیا وجود دارد صورت گرفته و از امکانات دیپلماسی در راه دفاع از هر آنچه که به مسلمانان و بشر آسیب میرساند استفاده کنند. اینگونه اقدامات از آنجا نشئت میگیرد که دشمنان سالها روی حقایق پرده گذاشتند تا مردم دنیا از آن آگاه نشوند و در جهت منافع آنها حرکت کنند و از اینکه دین و شریعتی بیاید واقعیت را مطرح کند مخصوصا اگر تشیع هم باشد، وجود آنها را تحمل نمی کنند.

شیعیان نیجریه هیچ اقدامی علیه امنیت کشور خود انجام نداده بودند. واقعیت اینگونه فاجعهها این است که حکومت از واقعیت خود ترس دارد و برای حفظ موقعیت خود حاضر است هرگونه اقدام و خشونتی انجام دهد. انتظار میرود سازمان همکاریهای اسلامی و بهویژه کنفرانس وحدت در آستانه هفته وحدت، حداکثر اقدامات خود را در این زمینه انجام دهد. چرا کسانی که مدعی حقوق زنان هستند و برای آن اجلاسها برگزار میکنند اینجا ساکت نشستند و اقدامی را در جهت دفاع از آنها و پیشگیری از این فجایع انجام نمیدهند. انتظار میرود که محور اصلی کنفرانس وحدت بحث دفاع از مسلمانان مظلوم و حقوق بشر با تاکید بر مسلمان مظلوم در دنیا باشد.

رژیم آل سعود مجری برنامه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و فرماندهی رژیم غاصب صهیونیستی نظیر اتفاقات نیجریه است که در این خصوص هیچ شکی وجود ندارد و خیلی زود هم دست مستکبرین برملا شد.

شهادت امثال سمیر قنطار که از قدیمیترین اسرای لبنانی در زندانهای رژیم صهیونیستی بود هیچ آسیبی به مقاومت مردم وارد نمی کند. ما معتقدیم این شهادتها به شکست رژیم صهیونیستی منتهی می شود و به انسجام و همدلی و حمیت و غیرت مسلمانان منجر می شود و اجازه نمیدهد که آن شور در بین مسلمانان خاموش شود.قطعا رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام باید منتظر باشند که چگونه انتقام این شهادت ها از آنها گرفته خواهد شد.
https://shoma-weekly.ir/lWEUQH