نگاه

صفوف فشرده اصولگرایان، لازمه مبارزه با تروریسم

جنایت از هر نوع و نسبت به هر کس باشد، زشت و پلید است. گناه و ظلم، فساد و خیانت هم همینطور. پلید، تاریک ومتعفن اما برخی جنایت‌ها و جنایتکارها خیلی پلیدند، شقی هستند، بدبخت و نکبتند.

اسداله بادامچیان- جنایت از هر نوع و نسبت به هر کس باشد، زشت و پلید است. گناه و ظلم، فساد و خیانت هم همینطور. پلید، تاریک ومتعفن اما برخی جنایتها و جنایتکارها خیلی پلیدند، شقی هستند، بدبخت و نکبتند.

روز چهارشنبه جنایتکاران در مجلس و دور صحن امام، از زمره این اشقیاء بدبخت بودند.

روز ماه مبارک رمضان، زبان روزه، مرد و زنی که برای حل مشکل خود به مجلس مراجعه کرده بودند پاسداری که نگهبانی از ساختمانی متعلق به کشور و ملت، میدهد این بیگناهان را شهید کردند و خانوادههای آنان که منتظرند عزیزشان بیاید و با هم افطاری کنند به عزا نشاندند خیلی شقاوت و پلیدی و بیرحمی و بی انصافی میخواهد. و بعد با ننگ و نفرت و لعن مردن و به عذاب الهی دچار شدن خیلی بدبختی است و جایی برای آمرزش الهی باقی نمیگذارد و عذاب این افراد، عذاب دائمی و جاوید است.

***

طراحان اصلی و عاملان محرک و سرکردگان این نوع جنایتکاران از خبیثترین و ننگآلودترین ها میباشند.

همه امروز متوجه شدهاندکه عامل اصلی و محوری این جنایات و پلیدیها، آمریکای مستکبر است.

در انتخابات آمریکا، ترامپ فاش کرد که داعش دستپرورده اوباما و هیلاری کلینتون و خلاصه آمریکاست. و هیلاری هم در کتابش نوشته است که از داعش استقبال داشته است. آمریکا هم شیطان بزرگ است چه کسانی از این عبارت ناراحت شوند یا نشوند که شما دیپلماتوار باید سخن بگویی! ما از شیطان و شیاطین و شیطان بچهها انتظاری جز شیطنت و جنایت نداریم و امیدواریم که روزی ملت آمریکا بیدار شود و جهان را از این سران که طراحان و عاملان این جنایتها و جنایتکارانند، آسوده خاطر سازد.

ضمن آنکه معتقدم عملیات مجلس، توسط منافقین با همدستی داعش و سایر عوامل آمریکا مانند سعودیها و صهیونیستها، طراحی و پشتیبانی شده است. و اگر دادگاهی بیطرف در جهان تشکیل شود به آسانی میتواند عناصر اصلی این جنایات که آمریکاییها نقش اساسی در آن دارند به جهانیان معرفی نماید.

چاره این عملیات پلید وعناصر پلیدتر، با هوشیاری همه مردم و نیروهای متعهد با همکاری مسئولان انقلابی و قاطع میسر بوده و هست و پس از این هم خواهد بود.

عناصر لیبرال و غربزده و غربگرا و محافظهکار و دنیاطلب، قادر به چارهکردن این نوع حوادث و عوامل نیستند.

کشف این شبکهها نیز کار یاران صادق و مقاوم انقلاب اسلامی است که انشاءالله به یاری همه ملت و استمداد از ارواح پاک شهدا و خانوادههای شهیدان همانطور که تا کنون توطئههای این سیهدلان شقی را خنثی کردهاند پس از این هم بتوانند همه جانیان، اربابان آنها را ناکام بگذارند. انشاءالله

***

مسلم است که ملت ما به رهبری ولی امر مسلمین، راه سعادت و آرامش و امنیت و ترقی و پیشرفت را ادامه خواهد داد و مشکلات نیز به همت همه عناصر انقلابی متعهد و مؤمن حل خواهدشد.

آنچه مهم است این است که ارزشگرایان با هوشمندی و تدبیر و تکیه بر مبانی و موازین اسلام ناب، صفوف خویش را فشردهتر کنند. عناصر اصلی و متعهد به ارزشها و انقلاب و نظام مردمسالاری اسلامی را بهتر شناسایی کرده با آنان همراه شوند تا نصر و پیروزی الهی نصیب گردد.

***

امروز بحران در آمریکا درون هیئت حاکمه آنهاست. در اروپا، نیز مشکلاتشان به این سادگیها قابل حل نیست. مزدوران و وابستگان به غرب نیز دچار نابسامانی و آشفتگیهای درونی و منطقهای هستند.

اگر همه باهم باشیم و صفوف ارزشگرایان را استحکام بخشیم آمریکا و دنبالههای آن هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و حزب خدا پیروز و رستگار است.

https://shoma-weekly.ir/0RNSEc