نگاه

صبغه فاطمی نوروز 94

ما در یک مقطع زمانی حساس هستیم و تهاجم به شیعه و ناموس حضرت زهرا (س) و زیر سؤال بردن آن‌ها و کم‌رنگ کردن و افسانه‌ای خواندن این قضیه در برنامه کار دشمنان است، لذا هم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هم مراجع تقلید تأکید دارند بر برگزاری باشکوه ایام فاطمیه آنجا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اول مجلس فاطمه زهرا (س) تا آخر آن حضور دارند و معتقدند که مجلس حضرت (س) از برکات فراوانی برخوردار است.

حجتالاسلام والمسلمین محمد خرسند- با توجه به تقارن ایام فاطمیه با سال نو و تعطیلات نوروز باید در این ایام طوری عمل شود که هم مردم به مراسم دید و بازدیدها برسند و هم حرمت حضرت زهرا(س) هم حفظ شود. صله رحم اشکالی ندارد ولی باید مراقب بود که حرمت شکنی هم نشود.

با توجه به اینکه ایام فاطمیه هویت شیعه است و شایسته است برای روز سوم جمادی الثانی که چهارم فروردین است دسته جات عزاداری پرشور به خیابانها بیایند.

تکریم حضرت فاطمه زهرا (س) تکریم رسولالله (ص) و تکریم رسولالله تکریم خداوند بزرگ و متعال است و‌‌ همان طور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند خشم و غضب فاطمه زهرا (س) خشم و غضب من و خشم و غضب من خشم و غضب خداوند است و احترام به فاطمه زهرا (س) و ائمه اطهار احترام به من و احترام به من احترام به خداوند تبارک و تعالی است.

ما در یک مقطع زمانی حساس هستیم و تهاجم به شیعه و ناموس حضرت زهرا (س) و زیر سؤال بردن آنها و کمرنگ کردن و افسانهای خواندن این قضیه در برنامه کار دشمنان است، لذا هم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هم مراجع تقلید تأکید دارند بر برگزاری باشکوه ایام فاطمیه آنجا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اول مجلس فاطمه زهرا (س) تا آخر آن حضور دارند و معتقدند که مجلس حضرت (س) از برکات فراوانی برخوردار است.

از هیئتها میخواهیم در روز چهارم فروردین که تعطیل رسمی است شاهد عزاداری هیئت در سطح خیابانها به‌‌ همان شکل که در محرم هست و محلات در سطح شهر حرکت میکنند باشیم.

از مسئولین هم میخواهیم تا در برنامه ریزیهایی که میکنند حتماً بر روی بحث فاطمیه توجه ویژهای داشته باشند. به برکت نام فاطمه زهرا (س) این مملکت اسلامی روز به روز به عظمت آن افزوده میشود.

در دوران دفاع مقدس عملیات مهم و سرنوشتسازی که با رمز یا فاطمهالزهرا (س) آغاز میشد با پیروزی به پایان میرسید. آغاز سال آینده با نام و یاد فاطمه زهرا (س) شروع شده و امیدواریم با پیروزی اسلام و رفع گرفتاریهای مسلمانان به اتمام برسد.

https://shoma-weekly.ir/GCD2QD