پیام شما

شیعه انگلیسی

189...0936- آقای رئیس جمهور شما که حقوقدان هستید، بعید است ندانید که ایران هراسی بعد از انقلاب شروع شده است و قبل از انقلاب شاه نوکر آمریکا خطری برای دنیا نبود. امروز ایران هراسی به خاطر اسلام است که برای استکبار تره هم خرد نمیکند و سیستم جدید حکومتی مطرح نموده است که پایههای استکبار را لرزانده است و میرود ریشه آنها را در جهان بخشکاند.

369...0911- اگر کمی بررسی کنید متوجه میشوید اتفاقی که در فرانسه افتاد و بعدش متهم کردن مسلمانان؛ دقیقا شبیه واقعه ۱۱سپتامبر در آمریکا بود.

114...0912- ‏‏‏ برای بعضی ها سلمان و ابوذر خوب هستند ولی از نوع «سلمان رشدی»! و «ابوزر»! با شعار درود بر زر و زور و تزویر!

345...0912- السبسی رئیس جمهور تونس درسخنرانی در مراسم چهارمین سالروز انقلابشان گفته انقلاب تونس نه ایدئولوژی داشت نه رهبر، حالا متوجه میشویم خداوند چه نعمت بزرگی به این مردم داده که اگر شب و روز شکرگذاری کنیم کم است. وحیدی گرمسار

576...0917- آقای علی مطهری! اگر به نظر شما نهم دی یوم الشیطان است، لابد کسانی که چند ماه قبل از آن خیمهها و تکایای امام حسین (ع) در تهران را آتش زدند به زعمتان خیل الله بودند. بیچاره تو! که نمیدانی هنوز بر سر سفره بابای مظلومت نشستهای. فکونوا احرارا فی دنیاکم.

بخشی از نظرات در پایگاه اینترنتی:

واقعا این واتس آپ و لاین مخصوصا تانگو برای ریشه کن کردن بنیان خانواده است.

درباره شیعه انگلیسی که رهبری اشاره کردند؛ گزارش تهیه کنید

مصطفی میرزایی: مایلم با عزیزان مؤتلفه در بخش هنری و فرهنگی و فقهی دستاوردهای نظری و عینی هنر توحیدی را به مباحثه و نقد بگذارم و اگر به هر میزان گفته و نتایج ملموس و تجربی حقیر را مفید یافتید، در جلب توجه مسئولین و برنامهریزان قوای سه گانه افکار عمومی و حداقل اعضای محترم حزب مؤتلفه مساعدت فرمایید.

https://shoma-weekly.ir/IWIZhY