ادب و هنر

شش تصویر برتر از میان بیش از 360 تصویر عاشورایی انتخاب شد

سیروس  لطیفیان از  ایلام مقام نخست سوگواره عکس عاشورایی حزب موتلفه اسلامی را به دست آورد و برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شد.
امیر نظیفی دبیر  سوگواره عکس عاشورایی حزب موتلفه اسلامی با اعلام این خبر محمد وروانی  فراهانی و مهدی حاجی وند نفرات دوم و سوم این مسابقه را نیز برنده کمک هزینه سفر به سوریه اعلام کرده و خاطر نشان کرد: کمک هزینه سفر به مشهد مقدس نیز به نفرات چهام تا ششم تعلق گرفت که به ترتیب آقایان علیرضا یوسفی، احسان رئیسی و جاوید خدمتی می باشند.
رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه نمایشگاه آثار دومین فراخوان سوگواره عکس عاشورایی که همزمان با مراسم روضه دهه آخرصفر این حزب برگزار می شود ، اعلام کرد: پس از برگزاری 3 جلسه کمیته داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی دومین سوگواره عکس عاشورایی حزب موتلفه اسلامی، 6 اثر برگزیده انتخاب گردید.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ، امیر نظیفی رئیس واحد جوانان حزب اظهار داشت: در این فراخوان از کلیه جوانان و نوجوانان سراسر کشور دعوت شد تا عکسهای خود را با موضوع « عزاداری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) در ماه محرم» به دبیرخانه سوگواره ارسال نمایند که با استقبال بسیارخوبی مواجه شد.
به گفته وی مجموع آثار واصله به این فراخوان که به همت واحد جوانان و معاونت تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی برگزار گشت؛ 367 عکس از 132 شرکت کننده بوده است که 105 نفر از آنها مرد و 27 زن بوده اند. که 48 عکس از 35 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و در کمیته داوری در نهایت 6 اثر از میان آنها را برگزیده شد.
هیأت داوران را محمود مخبری، سیدحامد حسینی، وهاب محمدی، مصطفی مجیدی‌نسب و سیدحامد قاسمی تشکیل داده بودند. در این فراخوان 18 استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان وبلوچستان، فارس، قم، مرکزی، همدان، خراسان شمالی، زنجان، ایلام، کرمان و گلستان شرکت داشته اند.
دبیر این سوگواره یادآور شد مجموعه 35 اثر برتر هم اینک بر روی سایت حزب موتلفه اسلامی به آدرس:
 www.motalefe-party.com قابل مشاهده است.
رئیس واحد جوانان حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خبر داد: در این نمایشگاه عکس برتر از نگاه بازدیدکنندگان نیز انتخاب خواهد شد. این نمایشگاه از روز شنبه 24 دی ماه همزمان با اربعین حسینی افتتاح گردید و تا روز دوشنبه سوم بهمن به مدت 10 شب برقرار خواهد بود و کلیه علاقه مندان می توانند از ساعت 19 در محل تهران دروازه شمیران خیابان شهید بیانی موسسه شهدای موتلفه اسلامی از آن بازدید نمایند.







اسامی صاحبان آثار راه یافته به مرحله نهایی

1. آرمان کریمی/فارس/ استهبان
2.ابراهیم یزدانی/خراسان شمالی/گرمه
3.احسان رئیسی/خوزستان /اهواز
4.احمد عباسی/قم/قم
5.اکرم یافتیان/تهران/تهران
6.جاوید خدمتی/اردبیل/اردبیل
7.حجت دستیار/خوزستان/اهواز
8.حسنعلی مدنی/تهران/تهران
9.حسن اسلامی/تهران/تهران
10.حسین ملکی/اردبیل/اردبیل
11.حمید بیک پور/تهران/ساوجبلاغ
12.رضا نجفلو/زنجان/زنجان
13.سمانه نکیسا/بوشهر/بوشهر
14.سیدامیرهاشم دهقانی/تهران/تهران
15.سیدمحسن موسوی نسب/اصفهان/کاشان
16.سیروس لطیفیان/ایلام/ایلام
17.عرفان عظیمیان/تهران/تهران
18.علیرضا یوسفی/تهران/تهران
19.فاطمه فیضی خادم/اصفهان/کاشان
20.محمد حاجیان/اصفهان/خمینی شهر
21.محمد زارعی/تهران/تهران
22.محمد عبیدی/بوشهر/بوشهر
23.محمد فیضی خادم/اصفهان/کاشان
24.محمد وروانی فراهانی/مرکزی/اراک
25.مرتضی نوشاد /فارس/شیراز
26.مریم فتحی/تهران/ورامین
27.مسعود اسدبگی/همدان/همدان
28.مسعود محمودی/خوزستان/اهواز
29.مصطفی اسدبگی/همدان/همدان
30.مصطفی حسینی/تهران/تهران
31.محمد اسلامی/تهران/تهران
32.مهدی حاجی وند/تهران/تهران
33.میثم زرندی/تهران/تهران
34.هدایت اله طاهری /فارس/شیراز
35.یاسر حاج محمدخانی/مرکزی/اراک

https://shoma-weekly.ir/ubX4ST