نگاه

شرط رضایت امام زمان(عج) از مؤتلفه اسلامی

چند سالی از عمر خود را با دوستی شما سپری نمودم و جز خیر بی‌حد ندیدم کاش همه عمر اینگونه می‌گذشت [...] جمع فعلی ما بدون شک و به یقین مرضی خدا و ولی‌عصر ارواحناله الفداء است و تا زمانی که به آیین تقوی و محبت عمل کنید به یاد خدا جمع شوید و به یاد خدا پراکنده گردید، در قلعه محکم حمایت ذات مقدس ولی‌عصر(عج) خواهید بود و شما را بی‌مدد نخواهند گذاشت. اگر من بازنگشتم از من لایق‌تر غلامی را به خدمت شما خواهند فرستاد و مسلم بدانید کسی که نیتش ناپاک باشد نمی‌تواند خود را به دوستی رفقای ما درآورد و بین ایشان رنگ کند؛ دیر یا زود یا اندیشه خود را پاکیزه می‌کند یا می‌رود.
شهید محمد صادق امانی در آستانه یک سفر، طی نامه ای به یکی از یارانش در مؤتلفه اسلامی عباراتی به کار برده است که از جنس «حزب معبد است» شهید بهشتی است. مرور این عبارات خالی از لطف نیست:

چند سالی از عمر خود را با دوستی شما سپری نمودم و جز خیر بیحد ندیدم کاش همه عمر اینگونه میگذشت [...] جمع فعلی ما بدون شک و به یقین مرضی خدا و ولیعصر ارواحناله الفداء است و تا زمانی که به آیین تقوی و محبت عمل کنید به یاد خدا جمع شوید و به یاد خدا پراکنده گردید، در قلعه محکم حمایت ذات مقدس ولیعصر(عج) خواهید بود و شما را بیمدد نخواهند گذاشت. اگر من بازنگشتم از من لایقتر غلامی را به خدمت شما خواهند فرستاد و مسلم بدانید کسی که نیتش ناپاک باشد نمیتواند خود را به دوستی رفقای ما درآورد و بین ایشان رنگ کند؛ دیر یا زود یا اندیشه خود را پاکیزه میکند یا میرود.

https://shoma-weekly.ir/4sXikD