نگاه

شایسته‌سالاری را فدای شعارهای فمنیستی نمی کنیم

بانوان گول شعارهایی مانند تغییر چهره مردانه مجلس را نخورند و اصل را بر شایسته‌سالاری قرار دهند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در مجلس ششم جناح مقابل نامزدهای ناشناخته را که پرونده آنها سفید بود وارد مجلس کرد و این افراد را آلت دست قرار داد و با قیام و قیودهایی که انجام میدادند از این افراد در جهت منافع و نفوذ آمریکا استفاده میشد.

در گردهمایی هماندیشی اصولگرایان شرق تهران فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اگر ذرهای از انقلاب دور شویم هیچ جایگاهی نخواهیم داشت، اظهار داشت: رهبر انقلاب درباره برجام فرمودند که مسئله مهمتر از برجام نفوذ پس از برجام است که این نفوذ در مسائل امنیتی، سیاسی و فرهنگی محتمل است.

وی نفوذ فرهنگی را یکی دیگر از خطراتی خواند که بارها از سوی رهبر انقلاب به آن اشاره شده و تصریح کرد: در ادامه این نفوذ فرهنگی نفوذ سیاسی وجود دارد و به عنوان مثال در مجلس ششم کسانی بودند که موضوعاتی مانند کاهش اختیارات شورای نگهبان را دنبال میکردند.

رهبر ادامه داد: در مجلس ششم جناح مقابل نامزدهای ناشناخته را که پرونده آنها سفید بود وارد مجلس کرد و این افراد را آلت دست قرار داد و با قیام و قیودهایی که انجام میدادند از این افراد در جهت منافع و نفوذ آمریکا استفاده میشد.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه همه باید تلاش کنند تا افراد صالح وارد مجلس شود، افزود: اینکه چه کسی در مجلس باشد اهمیتی ندارد و به عنوان مثال حتی اگر خود من در لیست نباشم بدون هیاهو کنار خواهم رفت.

وی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان با هدایتهای آیت‌‌الله موحدی کرمانی در انتخابات مجلس و خبرگان یک لیست واحد را ارائه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: نکته دیگر این است که بانوان گول شعارهایی مانند تغییر چهره مردانه مجلس را نخورند و اصل را بر شایستهسالاری قرار دهند.

https://shoma-weekly.ir/1XGvFk