پیام شما

شاهان ننگ تاریخ اند و شاه سعودی ننگ شاهان !

448 ... 0935در اسلام دست دادن و مصافحه برای ایجاد الفت و ریزش گناهان است. در معادلات سیاسی آن هم با یک خونخوار حاوی چه پیامی است؟ شاید از دست دادن همه فضایل! اللهم ابصرعیوننا

114 ... 0912 در نحوه ارتکاب جنایت آل سعود باید احتمالات زیر را قوی بدانیم: 1_حمله عوامل به زائرین 2_ استفاده از گازهای خفه کننده یا مشابه 3_ به کارگیری عوامل صهیونیست یا داعش و ... لذا باید احتمال تکرار آن را جدی گرفت. همان گونه که امام خمینی گفته اند اگر ما روزی از صدام بگذریم از آل سعود نمی گذریم.

982 ... 0913 آقای رئیس جمهور محترم که هرجا میرسه میگه پساتحریم و از برجام میگه، حتی در جمع دانش آموزان؛ کمی هم از مظلومیت و زورگویی به یمن سوریه و فلسطین و اسلام صحبت بفرمایند.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

* شاهان ننگ تاریخ اند و شاه سعودی ننگ شاهان !

* در ستون هفته قبل نوشته بودید طبق نظر ستاد مجمع عمومی حزب، برای پرهیز از شائبه تبلیغاتی تصویر نامزدها درج نخواهد شد. ولی تصویر دکتر بادامچیان درج شده بود، آیا ایشان نامزد نیست؟

شما: خیر، با اعتذار دلیل آن اشتباه عامل انسانی بوده است.

* در استان ایلام به مدیرانی مسئولیت داده شده که همسو با دولت نیستند.

* این اصلاح طلب ها استاد تخریب نشاط هستند. اون موقع رأی بالای چهل میلیونی مردم رو گند زدند بهش و حالا هم یک شادی شبانه فراگیر مردمی را با این سیاسی کاری و جناح سازی از مردم گرفتند.

https://shoma-weekly.ir/GtOpDV