نگاه

سیطره طلبی صهیونیسم عامل افزایش یهود ستیزی در اروپا

موضوع یهودی ستیزی در اروپا جریان تازه و نوظهوری نیست و بسیار از گروه‌های مسیحی و حتی یهودی مخالف با صهیونیست می‌توانند در مسیر ضربه به رژیم صهیونیستی گام بردارند و اتفاقاتی از جمله بمب گذاری در موزه یهودیان در بروکسل پایتخت بلژیک و احتمال ارتباط دادن این موضوع به حزب الله لبنان و ایران توسط سران رژیم صهیونیستی، آن قدر ساده و ابتدایی است که هر تحلیلگری به آن می خندد. این اقدام آن‌قدر از سطح پایینی برخوردار است که حتی مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به عدم حضور ایران یا حزب الله در آن آگاهی دارند.
حسن لاسجردی- موضوع یهودی ستیزی در اروپا جریان تازه و نوظهوری نیست و بسیار از گروههای مسیحی و حتی یهودی مخالف با صهیونیست میتوانند در مسیر ضربه به رژیم صهیونیستی گام بردارند و اتفاقاتی از جمله بمب گذاری در موزه یهودیان در بروکسل پایتخت بلژیک و احتمال ارتباط دادن این موضوع به حزب الله لبنان و ایران توسط سران رژیم صهیونیستی، آن قدر ساده و ابتدایی است که هر تحلیلگری به آن می خندد. این اقدام آنقدر از سطح پایینی برخوردار است که حتی مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به عدم حضور ایران یا حزب الله در آن آگاهی دارند.

البته تا یافتن مدارک تازه از این حادثه نمیتوان موضعگیری کرد، اما جایی مانند بروکسل که گروههای مختلف مسیحی حضور دارند و تمرکز این دین بیش از سایر ادیان است میتوان با حدس و گمان پیشبینی کرد که این عمل توسط گروههای مسیحی یهودستیز برنامه ریزی شده است. نگاه سیطره آمیز صهیونیسم سبب آن شده که هر روز بر تعداد گروههای یهود ستیز در اروپا افزوده شده و خطر برخورد با یهودیان در سرتاسر اروپا افزایش پیدا کند.

با توجه به احتمال مظلوم نمایی و سوء استفاده مقامات رژیم صهیونیستی از این جریان باید گفت: درگیری ایدئولوژیک ایران و این رژیم به حدی است که ایران برای برخورد با این کشور دست به انجام اینگونه اقدام ساده نخواهد زد. احتمال دارد که اسرائیل اقدام به مظلوم نمایی کرده و این موضوع را به ایران نسبت دهد، اما وسعت اجرای این اقدام آنقدر کوچک است که افکار عمومی این ادعای مقامات اسرائیل را باور نخواهند کرد.

در مورد حرکت تروریستهای فعال سوریه به سمت اوکراین، با هدف مقابله با روسیه نیز باید گفت احتمال این اقدام تروریستهای تکفیری وجود دارد، اما نظر به اینکه پرونده سوریه با توجه به تقابل غرب و شرق از اهمیت بالاتری نسبت به اوکراین برخوردار است و شاید حضور موافقین و مخالفین در خود اوکراین، نقطه مقابله غرب و شرق به نظر میرسد، عملیاتی شدن این موضوع بسیار کمرنگ به نظر میرسد.

https://shoma-weekly.ir/t0FUUY