نگاه

سیاسی کاری با ابزار FATF

بنظر می رسد برای تطهیر بدعهدی های آمریکا از طریق جریان نفوذ بار دیگر موضوع پیوستن به چنین سازمان هایی نوعی گرا دادن به غربی ها برای تداوم ارتباط و سیاست مورد نظرشان است. این همان توطئه ای است که حل مشکلات جامعه را در ارتباط با آمریکا جستجو می‌کند و همان خط نفوذ وخط استحاله انقلاب است.

نصر عزیزی- اتاق فکر فضاسازی رسانه ای جریان دولتی و اصلاحات، درکنار برجام با موضوع پیوستن به اف ای تی اف، مدتی جامعه را مشغول کرده بود. اف ای تی اف یاگروه ویژه اقدام مالی، یک سازمان بین دولتی است که به ظاهر برای مبارزه با پولشویی وتروریسم، ولی در اصل برای تامین منافع و مقاصد جریان استکباری و آمریکا جهت سیطره بر جهان به وجود آمده است و از جمله سازمان هایی است، که برای تامین منافع نظام سلطه با شیوه های مختلف و تسلط بر اطلاعات مالی و پولی و سرمایه ای کشورهای مختلف ایجاد گردیده است.

دولت آقای روحانی به دنبال گرایشی که به غربی ها برای حل مسائل داخلی داشته است، برنامه پیوستن به این گروه را با بهانه رفع تحریم ها و یا خارج شدن کشورمان از فهرست سیاه حامی تروریست در پیش گرفت که با قوانین و منافع و مصالح نظام ما کاملاً مغایرت دارد، ناگفته نماند که بخشی از اهداف اف ای تی اف را دولت ایشان بدون مجوزهای قانونی اجرا نموده است.

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر تب و تاب پیوستن به اف ای تی اف، با بهانه رفع مشکلات مالی وارزی وتجاری وارتباطات خارجی و رفع تحریم ها و قرار نگرفتن در فهرست سیاه در دستور کار جریان اصلاحات و دولتی ها قرار گرفت. جریان ناکام دولت و اصلاحات برای احیای اعتبار و حضور مجدد خویش در صحنه انتخابات باید مشغول سازی هایی را در فضای عمومی جامعه داشته باشند. یکی از آنها ایجاد دوقطبی هایی است که نیروهای نظام را مقابل همدیگر قرار داده و با بالا گرفتن تب و تاب فضای مجازی و رسانه های طرفین، بتوانند به اهداف خود برسند. در جریان این مشغول سازی افکارعمومی با بهانه پیوستن به این سازمان صهیونیستی آمریکایی، مردم از وعده های انتخاباتی آقای دکتر روحانی سوال نکنند یا مطالبات خود را فراموش نمایند. در دو قطبی سازی مورد نظر آنها مجادلات باعث می شود ارزیابی های عملکرد دولت فراموش شود و یا از وعده‌هایی که دولت روحانی برای حل مشکلات جامعه از طریق برجام به مردم داده بود و۶ سال جامعه را از پیشرفت داخلی معطل ساخت، سوال نشود.

بنظر می رسد برای تطهیر بدعهدی های آمریکا از طریق جریان نفوذ بار دیگر موضوع پیوستن به چنین سازمان هایی نوعی گرا دادن به غربی ها برای تداوم ارتباط و سیاست مورد نظرشان است. این همان توطئه ای است که حل مشکلات جامعه را در ارتباط با آمریکا جستجو می‌کند و همان خط نفوذ وخط استحاله انقلاب است.

طرح پیوستن به اف ای تی اف اگرچه خوراکی برای مصرف انتخاباتی جریان نا موفق اصلاحات و دولت می باشد، ولی به نوعی امید دادن به غربی ها برای تداوم ارتباط ناموفق گذشته می باشد. دولتی ها می دانند که جامعه ما نسبت به چنین سازمان های صهیونیستی آمریکایی که ابزار دست نظام سلطه می باشد، حساسیت شدید دارند، حساسیت زایی و حساسیت آفرینی می کنند تا آتش اختلافات و دو قطبی را شعله‌ور سازند. دولتی ها می دانند پیوستن به اف ای تی اف، یعنی ورود نامحرمان به محرمانه ترین سامانه های اطلاعات مالی و سرمایه ای و اقتصادی نظام، به همین دلیل چون مردم حساس هستند آنها هم روی نقطه حساسیت مردم انگشت گذاشته اند تا مطالباتشان را در فضای انتخاباتی فراموش کنند و به مجادلات بی فایده مشغول شوند. ورود اف ای تی اف در واقع ورود به حوزه های اطلاعاتی و امنیتی نظام ما است که اگر کوره راه هایی بر اساس تجارب گذشته برای دور زدن تحریم ها و ارتباط با سایر کشورها و مجامع بین المللی وجود دارد، آنها هم از طریق جریان نفوذ شناسایی و اقدام بکنند.

تحریم‌های مکرر و مجدد و پیاپی اخیر در واقع بخشی از آن، از طریق اجرای بخشی از اهداف این سازمان صهیونیستی در کشورمان میباشد که توسط دولت به صورت غیرقانونی انجام گرفته است و پیگرد قانونی دارد و قوه قضائیه باید به این امر ورود پیدا کند. دولتی ها می دانند ورود به سامانه های اطلاعاتی ما هیچ مشکل اقتصادی را حل نمی کند ولی آن ها این وعده دروغ را در فضای انتخاباتی به مردم می دهند که ما می‌خواهیم مشکل جامعه را حل کنیم، ولی جریان انقلابی و اصولگرا مانع هستند کما اینکه تاکنون هم از زبان رئیس دولت گفته شد که اختیارات ما کامل نیست دولت در دولت به وجود آمد دولت سایه نمی گذارد ما کار انجام بدهیم این همان شعار فریب افکار عمومی بود که در سالهای حاکمیت دوم خردادی‌ها با عنوان نمی گذارند کار بکنیم، جامعه را فریب دادند.

آنچنانکه از مواضع رئیس دولت مشخص گردید، طرح موضوعاتی نظیر رفراندم، مقدمه ای از زنجیره فضاسازی در افکار عمومی با مصرف انتخاباتی بوده است که طرح مجدد پیوستن به این سازمان صهیونیستی آمریکایی در همان راستا وتکمیل همان زنجیره می باشد. مردم ما باید هوشیار باشند که وعده های انتخاباتی دولت یازدهم و جریان اصلاحات را نباید فراموش کنند باید در فضای انتخاباتی در همه محافل تبلیغاتی، دانشگاهی، همایش ها، رسانه ها وفضای مجازی از آنها سوال بشود چه میزان به وعده‌های خود عمل نموده اند؟

مردم به شما اعتماد کردند، باید اعتماد مردم راجلب کنید، شایسته نیست که بابی صداقتی و بی تقوایی، به اعتبار و شرافت مردم توهین شود و برای جلب رای دوباره به حیله وفریب وحقه بازی روی آوردو توهینی بزرگتر از این نیست که شعور و فهم عمومی جامعه را با چنین بازی‌های سیاسی کاری به سخره گرفت.

عاقبت دوری از ارزش‌های انقلابی و ارمانهای شهدا و نظامی که امانت الهی ومیراث همه تاریخ اسلام بوده، همین است که با تقلید از شیوه های تبلیغی غرب، مال ومنال وپست و مقام و موقعیت را با سو استفاده از صندوق رای مردم بدست آورند.

https://shoma-weekly.ir/Y9iW8p