نگاه

سیاستمداران غرب از خود رفع اتهام کنند

اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام توسط چند مزدور فیلم‌ساز آمریکایی – صهیونیستی که به دنبال سلسله اهانت‌های غربی‌ها چون سلمان رشدی و کشیش قرآن‌سوز و سربازان آمریکایی قرآن سوز در افغانستان و... قلب امت اسلامی را جریحه‌دار کرد ریشه در یک نمایشنامه و طراحی حساب شده توسط دستگاههای جاسوسی و امنیتی و استعماری استکبار جهانی دارد
حمیدرضا ترقی - اهانت به پیامبر بزرگوار اسلام توسط چند مزدور فیلم‌ساز آمریکایی – صهیونیستی که به دنبال سلسله اهانت‌های غربی‌ها چون سلمان رشدی و کشیش قرآن‌سوز و سربازان آمریکایی قرآن سوز در افغانستان و... قلب امت اسلامی را جریحه‌دار کرد ریشه در یک نمایشنامه و طراحی حساب شده توسط دستگاههای جاسوسی و امنیتی و استعماری استکبار جهانی دارد، قبل از بیداری اسلامی این نوع اقدامات با واکنش‌های محدودی روبرو می‌شد و دولتهای اسلامی اجازه گسترش اعتراضات مسلمانان را نمی‌دادند، اقدام امام خمینی(ره) در صدور حکم اعدام برای سلمان رشدی از مهمترین و اثربخش‌ترین اقدامات بازدارنده در طی دو دهه گذشته بوده که هزینه سنگینی را بر دوش دولت استعماری انگلیس تا کنون تحمیل کرده تا از او حفاظت نماید ولی از آنجا که پشت این نوع اقدامات قدرتهای سلطه‌گر ضد اسلام مانند آمریکا و انگلیس و اسرائیل هستند هر از چند گاهی دست به تکرار آن به شکل‌های گوناگون می‌زنند.

عقب ماندگی غرب
رهبر معظم انقلاب اسلامی علت اقدام غربی‌ها به عمل دیوانه‌وار اهانت به پیامبر اکرم(ص) در فیلم ساخته شده را عقب‌ماندگی آنها در رویارویی با حرکت جوشان و خروشان بیداری اسلامی دانسته و آن را نشانه ضعف و استیصال دشمن در برابر پیشرفت اسلام می‌دانند.
غرب در تحلیل واقع‌بینانه از بیداری اسلامی دچار عقب‌ماندگی است.
غرب در حل و فصل مسائل منطقه خاورمیانه عقب مانده است.
غرب قادر به حل و فصل مسائل هسته ای ایران نیست.
غرب در برابر اجماع پدید آمده جهانی علیه ساختار معیوب سازمان ملل و شورای امنیت عقب مانده است.
غرب در مقابله با تروریسم عقب مانده و مشغول به تبانی با عوامل آنها مثل طالبان و القاعده شده است تا بتواند سیاستهای خود در سوریه و پاکستان را دنبال کند.

نور خدا خاموش شدنی نیست
تلالؤ روزافزون اسلام و قرآن و درخشش اقتدار و کارآمدی نظام اسلامی که از سال 57 و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرعت گرفته و روز به روز به برکت اخلاص امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و فرزندان رشید و برومند اسلام در سراسر جهان بیداری اسلامی را رقم زده و فوج فوج شاهد اسلام‌گرایی ملتهای آزاد و مستقل جهان هستیم، به اعتراف خود غرب‌ها آنچنان شدت گرفته که با پف یک فیلم‌ساز ضعیف‌النفس و یک کشیش مزدور اسرائیل و یک کاریکاتوریست مزدبگیر استعمار خاموش نمی‌شود و دلیل واضح آن رشد اسلام‌گرایی در آمریکا و اروپا و آفریقا و حتی آمریکای لاتین و چین و آسیاست. لذا اقدامات جاهلانه و بی منطق امثال سلمان رشدی‌ها و... جز سوزاندن خودشان در آتش خشم امت اسلامی ثمر دیگری ندارد.

تبدیل جنگ اسلام با صهیونیسم به جنگ با مسیحیت
یکی از نقشه‌های پشت پرده غرب و استکبار جهانی این است که با انجام اقدامات توهین‌آمیز علیه پیامبر اسلام و قرآن توسط بعضی مسیحیان و کشیشان احمق و آلت دست، جنگ اسلام با صهیونیسم را به جنگ اسلام و مسیحیت و به جنگهای صلیبی‌ تبدیل کند، لذا هوشیاری مسیحیان و مسلمانان نسبت به این توطئه صهیونیستی باید مانع از تحقق اهداف پلید آنها گردد.

سوء استفاده از آزادی بیان
سران آمریکا اقدام اهانت کنندگان به پیامبر اسلام را ناشی از آزادی بیان دانسته و بعضی جریانهای سیاسی کوته فکر داخلی و حتی مفتیان جیره‌خوار آمریکا در عربستان نیز برای تبرئه آمریکا و صهیونیسم این دیدگاه را تأیید کرده‌اند، در حالی که اگر آزادی بیان است چرا زیر سئوال برندگان هولوکاست بلافاصله محکوم و دستگیر می‌شوند، آیا فقط آزادی در اهانت‌ به اسلام وجود دارد و آزادی در زیر سئوال بردن هولوکاست وجود ندارد؟
بنابر این ادعای سران آمریکا و حامیان آنها بی پایه و بی ارزش است و نمی‌توان اهانت به ادیان و پیامبر اسلام(ص) را به بهانه آزادی بیان توجیه کرد.

اگر رفع اتهام نکنند مقصرند
رهبر معظم انقلاب اسلامی عامل تداوم این نوع اقدامات توسط بعضی مزدوران غربی را عدم برخورد قاطع سران استکبار نسبت به مجازات سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش آمریکایی در گذشته دانسته و بی تقصیر بودن دولتهای غربی در این حادثه اخیر را مشروط به مجازات عاملان اهانت به پیامبر دانستند و امت اسلامی در راهپیمایی‌ها و تظاهرات خود خواستار مجازات عاملین این اهانت گردیده‌اند. بنابر این چنانچه دولتهای غربی بویژه آمریکا نسبت به مجازات آنها اقدام نکنند اتهام دخالت و حمایت از این نوع اقدامات را پذیرفته و جهان اسلام باید برخورد جدی‌ای با تمام دولتها و حکومتهای حامی اهانت کنندگان به پیامبر اسلام (ص) داشته باشد که کمترین آن تحریم اقتصادی و کاهش روابط سیاسی خواهد بود.

بیداری اسلامی تقویت شد
اقدام جسارت‌آمیز و هتاکانه فیلم‌ساز غربی علیه پیامبر اسلام(ص) که محبوب قلوب همه امت اسلامی در سراسر جهان است اگرچه با هدف ایجاد شکاف و اختلاف در بین مسلمانان و تحقیر آنان در جهان صورت گرفته ولی خروجی آن اتحاد و انسجام ملی مسلمانان علیه غرب و آمریکا و اسرائیل و افزایش تنفر و انزجار ملتهای اسلامی از آمریکا و صهیونیسم شد. حرکت مردم کشورها به سمت مراکز سیاسی و اجتماعی وابسته به آمریکا در کشورهای مختلف دلیل روشنی بر این مدعاست و قطعاً جز ناامنی برای حامیان این هتاکی نتیجه‌ای نخواهد داشت.


https://shoma-weekly.ir/grs3dq