پیام شما

سقوط قیمت نفت توطئه است؟؟

083 ... 0935 - انتظار می رفت حزب مؤتلفه اسلامی از دبیرکلی مجدد آیت الله یزدی حمایت نماید.

۳۴۵... ۰۹۱۲- آمریکا و فرزند نامشروع او اسرائیل و همچنین انگلیس خبیث نه از موشک ما و نه از انرژی هستهای ما نمیترسند. بلکه ازبسیجی و فرماندهاش حضرت امام خامنهای عزیزهراس دارند. فقط یکی از این بسیجیها حاج قاسم سلیمانی است که لرزه به جان استکبار انداخته است.

۷۳۷... ۰۹۳۶- دکتر روحانی گفت: سقوط قیمت نفت توطئه است در حالی که توطئهای در کار نیست؛ افشای اسرار کشور در روشهای مبارزه با تحریمها، سیاهنمایی از آثار تحریمها، بیرنگ کردن آثار عالی مقاومت ملت و... نتیجهای جز این نمیداشت.

006 ... 0912 - ستون پیامهای مردمی جذاب و خوب است اما چرا پاسخ لازم ارائه نمی دهید؟

۶۶۰... ۰۹۱۵- حکومت مردمی برای مردمش یارانه نقدی شیر برای دبستانیها وام ازدواج، مسکن، اشتغال و خودرو میدهد.

۹۵۴... ۰۹۱۲- آیت الله بهحت: در زمان غیبت هم عنایات و الطاف امام زمان (عج) نسبت به محبان و شیعیانش زیاد دیده شده؛ باب لقا و حضور بطور کلی مسدود نیست؛ بلکه اصل دیدن جسمانی را هم نمیشود انکار کرد. یاصاحب الزمان ادرکنی

۷۷۴... ۰۹۱۰- نشریهتان را مطالعه میکنم؛ چگونه میتوانم دراین حزب عضو شوم؟

شما: برای عضویت میتوانید با دفتر حزب در شهر خود تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع دقیقتر میتوانید با دفتر مرکزی حزب به شماره ۸۸۸۲۲۹۲۳ الی ۵ معاونت سازماندهی تماس بگیرید.

868 ... 0912 - چرا مدتی است در صفحه مجلس خبرهای کوتاه ندارید؟ خوب است یک رصد هفتگی از عملکرد پارلمان ارائه دهید.

بخشی از نظرات در پایگاه اینترنتی:

* پروانه منصوری مهر: احتراما به آقای بادامچیان بفرمایید در اظهار نظرشان راجع به خاتمی (فتنه پشت پرده) دقیقتر نظر بدهند برای اینکه اصلاح طلبها منتظر چنین فرصتهایی هستند والسلام علی عبادالله الصالحین با تشکر.

* اسداله تقیزاده: تغییر و تحول درحوزه ریاست سازمان صداو سیما فرصت مناسبی شد تا به بهانه بررسی و گزارش عملکرد صدا و سیما فتنه گران و برخی اصلاح طلبان حامی آنان دغدغههای رسانهای علی الخصوص صدا و سیمایی را در گوشه کنار روزنامهها و سایتها و جلسات داخلی و.... طرح نمایند. حضرات منتقد صداوسیما و علی الخصوص فتنه گران هم بدانند از خلاء تغییرات مدیران بهرهای نخواهند برد و اصولا خانواده عظیم صدا و سیما اهل بصیرتند.

https://shoma-weekly.ir/xuWyXk