نگاه

سرمایه متفاوت ملت ایران

ملت ما با حضور یکپارچه خود به درخواست مستکبران پاسخ منفی دادند و ثابت کردند که ما مسلمان هستیم و معتقد به توحید، کاری که با رضایت و خوشنودی خداوند در تضاد باشد انجام نمی‌دهیم؛ زیرا همواره حضور و نظارت خدا را احساس می‌کنیم؛ آزاد هستیم؛ اما پذیرفته‌ایم در چار چوب اسلام حرکت کنیم.
حسین انواری- مشکلات اقتصادی نمیگذارد تفکر، اندیشه، اعتقاد و فرهنگ ما شکل صحیح بگیرد و کسانی که قصد ضربهزدن به ما را دارند، درست همین نقطه را هدف گرفتهاند تا فرهنگ و سبک زندگی اسلامی مخدوش شود. اقتصاد مقاومتی تنها راهی است که ما را از تنگناها خارج میکند؛ زیرا در این نوع اقتصاد مردم به صحنه میآیند و در تولید سهیم میشوند.

دولتهای استکباری از ابتدای انقلاب با ما دچار چالش شدند و از ما میخواهند که به جای فکرکردن، پیشرفت علمی و روی پای خود ایستادن، متکی و وابسته آنان شویم؛ دست از ارزشها برداریم و سبک زندگی آنان را الگوی خود قرار دهیم؛ زنان و فرزندانمان از فرهنگ غربی تبعیت کنند و از حکومت مردمسالاری دینی، تنها اسم مردمسالاری را حفظ کنیم.

ملت ما با حضور یکپارچه خود به درخواست مستکبران پاسخ منفی دادند و ثابت کردند که ما مسلمان هستیم و معتقد به توحید، کاری که با رضایت و خوشنودی خداوند در تضاد باشد انجام نمیدهیم؛ زیرا همواره حضور و نظارت خدا را احساس میکنیم؛ آزاد هستیم؛ اما پذیرفتهایم در چار چوب اسلام حرکت کنیم.

ما در شیوه تفکر الهی معتقدیم چیزی از خود نداریم، همه سرمایهمان هدیه خداوند است و با او معامله کردهایم، از او یاری میطلبیم و سی و پنج سال است که حرف ما همین است. لطف خدا و حضور در صحنه مردم انقلاب را حفظ کرده است و تنها راه عبور از تنگناهای فعلی نیز به مشارکت طلبیدن مردم در اقتصاد با کمک الهی است.

مردم اثبات کردهاند که آمادگی این حضور را دارند. یوم الله ۲۲ بهمن امسال امیدبخش یک آینده روشن و سعادتمند است. مردم ما، با حضور مثالزدنی و یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام کردند ما ملتی توانمند هستیم و بهرغم مشکلات ناشی از اقتصاد و تحریمها که از جانب قدرتهای استکباری ایجاد شده تا نتوانیم از ظرفیتهایمان استفاده کنیم، همواره پای آرمانهای انقلاب ایستادهایم و هیچگاه سر خم نکرده و نمیکنیم و این را از امام عزیزمان آموختهایم.

https://shoma-weekly.ir/pEHeGA