پیام شما

سرشکستگی تاریخی سران فتنه

411...0912گرافیک جدید نشریه شما، بسیار زیبا و چشمنواز شده است، معلوم است در این زمینه در این چند ماه اخیر کارهای بسیاری انجام داده اید.

660...0915تعادل سیاسی در صورتی در ایران برقرار می گردد که دولت آینده در اختیار اصلاح طلبان باشد مثلاً ریاست جمهور آینده دکتر عارف باشد چرا که هشت سال در اختیار اصولگرایان بود.

005...0913این خوشمزگیهای مشائی که واژه بهار رادرمقابل زمستانی قرار میدهد که انقلاب 22بهمن 57خمینی کبیررا بوجودآورد از همان خوشمزگیهای جبهه دوم خرداد است که آن جبهه شیطانی را در مقابل جبهه های دفاع مقدس ازانقلاب قرارمیداد که به شکست ابدی و سرشکستگی تاریخی سران فتنه اش انجامید !

177...0935حزب موتلفه از احزابیست که هرگزسیاستش را فدای دیانتش نکرده و در ولایتمداری هم ثابت قدم بوده. بنده که ازداشتن رایانه محروم میباشم واز زمانی که هفته نامه منتشر شده گاهی موفق میشوم نشریه شما رابدست آورم،ولی امیدوارم نظراستاد بادامچیان عملیاتی شودتادرانتخابات شورای شهرو ریاست جمهوری با اصولگران به فهرست واحدبرسید. (مهدی درخشنده)

369...0911اگرکتابى هست که تمام احزاب و گروهها را از اول انقلاب تاکنون دقیق معرفى میکند لطفاً معرفى کنید.

177...0935سالهاست خدمت شما روزنامه وهفته نامههاى ولایتمدار پیامک زده ام با آیت الله سیدمحمدخامنه اى درخصوص فتنه هاى انقلاب مصاحبه داشته باشید که شنیدم رسانه ای این رسالت را انجام داده لطفاً براى افرادى چون حقیر که دسترسى به سایت ها را نداریم آن مصاحبه راچاپ کنید.

شما: این مصاحبه بسیار طولانی است و چند صفحه نشریه را به خود اختصاص خواهد داد. لذا از اجابت نظر شما معذور هستیم.

983...0912حتماً آسمانیان در خَشمند/باز مغیره،زیاد رابه شام فرا خوانده/سلفیها همان پسران زیادبن امیه اند/کینه شان همان کینه جاهلی/خون تازه ات هم حجت برای بیدار شدنشان نشد/امان از دلهای مرده!/من میدانم که توهنوز برعهد خود استواری/که عهد کردی شمشیر وآتش را تاب بیاوری/اماتبری از مولا راهرگز!/اگربه شرق وغرب عالم گردانده شوی/ویا صدها بارکشته شوی و زنده گردی/بازهم دلداده حضرت مولایی/به روح مطهرحجربن عدی صلوات/ اردستانی

932...0912با توجه به اعلام حمایت کانادا از فتنهگران آینده و اینکه ما احتیاجی به کشور کانادا نداریم و کشور کانادا این رابداند که ما هچون سالهای گذشته به پای صندوق های رأی میرویم شما و دیگر اربابان شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید ما انتخابات را سر مشق خود میدانیم و به شما و کشور آمریکا هیچ ربطی ندارد. ما هیچگونه با فتنه گران اعلام آمادگی نداریم وبه آنها میگوییم که شما گول کشورهای آمریکا و کانادا را نخورید.

https://shoma-weekly.ir/cdHdLN