نگاه

سال 92 و وظایف ما

موتلفه اسلامی در انتخاب نامزد خود همه ویژگی‌ها را در نظر گرفته و جناب آقای دکتر آل‌اسحاق را معرفی کرده است و وظیفه همه هم‌حزبی‌ها و طرفداران موتلفه اسلامی این است که دراین زمینه فعال بوده و مردم را با چهره معرفی شده جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری و موتلفه اسلامی آشنا نمایند.
دکتر اسدالله بادامچیان- سال نوی سی و پنجمین بهار آزادی اسلامی بر ملت بزرگ ایران وهمه ملتهایی که امروز عید میگیرند و بر ولیامر مسلمین مبارک باد.سال 91 به مانند همه سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ما، سالی تاریخی و پرماجرا بود که اثرگذاری آن در آینده معلوم خواهد شد.سال پیروزیهای فضایی و علمی و هستهای، افزایش اقتدار سیاسی، موفقیت در برابر تحریمهای شدید و استحکام مقاومتی، سال آگاهی و بصیرت عمومی، سال تقویت پیوند امامت و امت؛ سال روشن شدن چهرهها وافکار و خواسته‌‌های پنهانی و مهمتر از همه جلوه بینظیر حضور و مردمی و پیامهای این حضور در راهپیمایی 22 بهمن و...

***

تلخیهایی هم در این سال رخ داد.

گرانیها و مشکلات معیشتی، نابسامانی نرخ ارز و سکه، بداخلاقیهای سیاسی و جناحی، اختلافات بین دولت و سایر سران قوا، ظهور جریان انحرافی، گفتار و رفتارهای اعتراض برانگیز رئیس دولت، درگذشت علمای بزرگواری چون آیتا... انواری، تهرانی، خوشوقت و... از جمله حوادث طبیعی مانند زلزلهها و...

در عرصه بینالمللی نیز پیروزیها همراه سختیها و تلخیها بود.( إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً )

پیروزی بزرگ در جنگ 8 روزه که اسرائیل را درهم کوبید و مظهری از پیروزی ملتی مسلمان و دربند بود که در باریکه غزه این یک میلیون و نیم مسلمان تحت اشغال رژیم صهیونیستی در محاصره امثال مبارک مصری توانستند با کپی موشکهای والفجر 5، حیثیت سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی با حامیان آمریکایی واروپایی ومزدوران منطقه را به باد دهند و آنها را به ذلت بکشانند.

پیروزی ملت مصر وتونس و سایر کشورها با همه فشارها و توطئههای بینالمللی در راه ایجاد نظامی اسلامی (با شرایط هر کشور) و قانون اساسی ملهم از اسلام از بزرگترین شادکامیهای سال 92 بود.سختیها و رنجهای 92 نیز فراموش ناشدنی است. کشتار بیرحمانه مسلمانان مظلوم میانمار، پاکستان، افغانستان، بحرین و یمن و تفرقهاندازیها بین فرقههای اسلامی بهویژه توطئههای القاعده و طالبان و وهابیهای وابسته، پدیدههای دردآوری هستند که روح هر انسان آزادهای را میآزارد.

***

اما در سال 92، آینده چگونه است؟

تحلیلها حاکی است که سال 92 سال رویدادهای شگفتانگیز است.

بحران اقتصادی، سیاسی، فرهنگی آمریکا و اروپا بهگونهای است که اگر سران غرب نتوانند که (بعید بهنظر میرسد بتوانند) آن را مهارنسبی کنند به انفجار میانجامد. اتحادیه اروپا در معرض تجزیه قرار میگیرد و در آمریکا بحرانهای سخت اجتماعی افزایش مییابد.

- تضعیف موقعیت سلطهگرایانه آمریکا درجهان به آسیبپذیری شدید رژیم صهیونیستی میانجامد و مقدمه آن تشکیل دو دولت فلسطینی – اسرائیلی است که در دستور کار اوباما قرار دارد. مسلماً درگیریهای مردم مسلمان بحرین و یمن و امثال آنها سال آینده ثمرات بالایی را بهدست خواهد آورد. همه این رویدادهای جهان در حال گذار و منطقه درحال قیام، ایران اسلامی در حال ثبات و پیشرفت را به پذیرش تحولات خاص و اقتضایی خواهد برد.

در این سال در ایران 2 رویداد بسیار اثرگذار در فصل بهار پیش روی ملت  است؛ انتخابات ریاست جمهوری.

با پایان دو دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد، ملت ما باید رئیس قوه مجریه و رئیس جمهور خود را انتخاب نماید.

این انتخاب با توجه به دهه چهارم نظام، بسیار حساس است.

زیربناهای ایران ساخته شده است. رئیس جمهوری لازم است که بتواند معمار توانمندی در ساختن روبناها بهویژه در مسئله اقتصادی و فرهنگی باشد.

لذا اولویت اول با نامزدی است که علاوه بر مدیریت و ویژگیها و شاخصههای رئیس جمهوری دراصول 115-121-122 قانون اساسی، مسلط به اقتصاد باشد.

اقتصاددان، اقتصاد فهم و توانمند بر اجرای برنامههای بالادستی اقتصادی بهویژه اصلهای 44 و 49 و چشمانداز 20 ساله و برنامههای 5 ساله باشد و پیشرفت وتوسعه را تأمین نماید.

همچنین باید بتواند همه نیروهای دلسوز را بسیج نماید تا مشکلات را بهخوبی حل کند.

همچنین باید سابقه پاک و بهدور از هرگونه سوءاستفاده مالی در گذشته خویش باشد تا جلوی سوءاستفادهها و اختلاسها را با اقتدار بگیرد و نیز باید ولایتپذیر باشد تا اختلاف دید او با ولیامر مسلمین، کارها را دچار معضل نسازد.

این شخصیت باید رنج فقر را چشیده باشد تا اقتصاد را به نفع مستضعفان و طبقه کم درآمد جامعه تحول بخشد.

لذا موتلفه اسلامی در انتخاب نامزد خود همه این ویژگیها را در نظر گرفته و جناب آقای دکتر آلاسحاق را معرفی کرده است و وظیفه همه همحزبیها و طرفداران موتلفه اسلامی این است که دراین زمینه فعال بوده و مردم را با چهره معرفی شده جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری و موتلفه اسلامی آشنا نمایند.

 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ انتخابات مردمی است و در مرکز تا کلانشهرها و شهرها و بخشها و روستاها و عشایر جریان دارد.

این بار باید همه با هم بکوشیم که انتخاب شدگان همه افراد متعهد، متدین، خداخواه، متخصص و مردمی و رنج آشنا باشند.

***

در دید و بازدیدهای نوروزی به تکلیف خویش عمل کنیم.

وقتها صرف انتقادهای بدون نتیجه و دلسردی نشود.

بکوشیم امیدها را باورمند کنیم. وظیفهیابی نمائیم. دلهایمان را در سایه اخلاق اسلامی با هم صفا بخشیم. آماده باشیم برای سالی پرماجرا ولی با نتایجی شیرین و پربرکت که همه مشکلات را به راحتی تبدیل کرده و جامعه نمونه اسلامی را بسازیم تا به حکومت جهانی عدل و قسط مهدی(عج) برسیم.

دلهایتان بهاری، گلستان زندگانیتان  پرشکوفه باد.

 

https://shoma-weekly.ir/cO135m