نگاه

زشت‌ترین جنایت تاریخ

متأسفانه این روزها شاهد حوادث ناگواری بودیم که می‌توان گفت زشت‌ترین جنایت تاریخ است که توسط وهابیت کثیف انجام گرفت
فضل الله فرخ - متأسفانه این روزها شاهد حوادث ناگواری بودیم که می‌توان گفت زشت‌ترین جنایت تاریخ است که توسط وهابیت کثیف انجام گرفت.
تخریب اماکن مقدس و حرمهای شریف بزرگان اسلام از قبیل حرم صحابی بزرگ پیامبر(ص) جناب جعفر طیار و تخریب و نبش قبر دیگر صحابه بزرگ پیامبر اسلام(ص) و علی ابن ابی طالب و اهانت به بدن پاک و سالم آن بزرگوار که قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار نمود... بر همگان روشن و واضح است که ریشه و بنای وهابیت توسط استعمار پیر انگلستان گذاشته شده و با ترکیب یک فرد گمراه بنام محمد عبدالوهاب و قبیله بدنام سعودی توسط مستر همفر جاسوس انگلیسی این نطفه کثیف و نامبارک بسته شد و بر دنیای اسلام تحمیل گردید.
این حزب کثیف کار خود را با قتل و جنایت و تخریب آغاز نمودو با کمک دولت بریتانیا بزرگترین اماکن مقدس اسلام را غصب نمود و با قتل عام مسلمانان به تخریب اماکن مقدس بقیع و کربلا و شهدای احد و غیره پرداخت. این فرقه کثیف در دوران عمر هشتاد ساله خود جز ایجاد تفرقه و اختلاف در ممالک اسلامی و بدعت‌گزاری در دین و تخریب فرهنگ و عقائد و انحراف در دین و خدمت به دشمنان اسلام کار دیگر نداشت البته حساب این حزب کثیف با مذاهب اهل سنت جداست. زیرا مذاهب مختلف اهل سنت اکثراً اعتقاد به حرمت اهل بیت و دوستی آنان و سایر شخصیتهای اسلامی دارند و اماکن مقدس و قبور ائمه و شخصیتهای اسلامی مورد احترام آنان می‌باشد و نیز از سالیان گذشته تا کنون شیعه و سنی در کشورهای مختلف اسلامی در کنار یکدیگر برادرانه و با صلح و صفا زندگی کرده و با هم ارتباط و تعامل داشته و دارند ولی این وهابیت و سلفی‌گری است که مانند یک غده سرطانی به جان دنیای اسلام افتاده و مجری دستورات صهیونیسم و استکبار جهانی می‌باشد و ثروتهای دنیای اسلام را صرف اهداف شوم دشمنان اسلام می‌نماید و با ایجاد تفرقه و اختلاف مسلمانان را در برابر یکدیگر قرار داده و وادار به برادرکشی و خودکشی می‌نماید.
ایجاد ناامنی در پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، بحرین و لیبی و... و بخاک و خون کشیدن بی گناهان با هزینه و نیروی حزب کثیف وهابیت انجام می‌شود. آنچه گفته شد نمونه‌هایی از این جنایات و توضیح واضحات است. اما آنچه سئوال برانگیز و مایه تأسف است و باید مسئولین مربوطه توجه کنند و جوابگو باشند، اینکه چرا در کشور جمهوری اسلامی به عمال این حزب کثیف اجازه فعالیت داده می‌شود؟
بر همگان واضح و روشن است که حزب وهابیت از سالهای بعد از انقلاب در مناطق مختلف سنی نشین و غیره به شدت مشغول فعالیت است. فعالیت فرهنگی، فعالیت سیاسی، فعالیت اقتصادی، فعالیت در جهت ازدیاد نسل، ایجاد اختلاف، ایجاد ناامنی و تأثیرگزاری بر نسل جوان و حوزه‌های علمیه اهل سنت و غیره. به یک فرقه‌ای که مرتب در دنیای اسلام مرتکب زشت‌ترین و بدترین جنایات می‌شود چرا اجازه دهیم در کشور ما آزادانه به فعالیت بپردازد؟
در سالهای قبل کشور پاکستان با پول و هزینه وهابیت در حوزه‌های علمیه خود به پرورش طالبان و القاعده پرداخت و امروز خود گرفتار فتنه آنان شده و امنیت کشورش به خطر افتاده و همه روز با بمب‌گزاری و ترور و ناامنی مواجه است و تاوان پرورش یافتگان خود را می‌پردازد آیا ما نباید عبرت بگیریم و خطر بالقوه فعالیت وهابیت رادر آینده احساس کنیم؟ آیا پیشگیری از خطر بهتر نبود؟ یا اینکه مسئولین مربوطه عقیده دارند که خطر باید واضح و بزرگ شود و بعد با هزینه گزاف جلو آن را بگیریم؟
بنده حقیر از بیست سال قبل این تذکر را داده‌ام که حضرت علی علیه السلام فرمود هر کس در هنگام حمله دشمن بخوابد سرانجام بالگرد دشمن پیدا می‌شود.
فاعتبرو یاالوالبصار

https://shoma-weekly.ir/CCtPHo