نگاه

ریشه تاریخی رفتار آل سعود

آل سعود با اسرائیل برای نابودی سوریه همکاری تنگاتنگ می‌کند. نزدیک به یکسال است مردم مسلمان یمن را با بمب‌های خوشه‌ای بمباران می‌کند و به پیر زن و پیر مرد و کوچک بیگناه و حتی حیوانات رحم نمی‌کند. (آیا اینها خادم‌الحرمین‌اند؟ اینها هر فرصتی بدست بیاورند علیه مسلمانان عراق و ارد ماجراجویی می‌شوند تروریست‌های داعش را به جان آنها می‌اندازند و در هر جا بتوانند برای آمریکا و اسرائیل جاسوسی می‌کنند

جواد مقصودی- ضروری است مسلمانان جهان تحقیق و بررسی ژرفی انجام بدهند و ریشه‌یابی تاریخی کنند که حاکمان و خانواده آل سعود که دو مرکز مهم از مراکز دینی و عبادتی و سیاسی نظام الهی را در دست گرفته‌اند از چه طائفه‌ای هستند. اینها ریشه در یهودیت و صهیونیست دارند و هم اکنون هم دو چهره‌اند ظاهرشان مسلم و باطنشان صهیونیست است. اینها سرنوشت این دو مرکز مهم را در دست دارند و تحقیق کنند که دین آبا و اجدادشان قبلا چه بوده است . چگونه در میان مسلمانان بُر خورده‌‌اند یا دست استعمار پیر فرتوت انگلستان از قبل و هم اکنون آمریکا این دسته را در کشور اسلامی حجاز کاشته است. (همانند رضاخان قلدر را که در ایران کاشته بود که مردم شیعی امام زمانی را لائیکی کند)، تا این مهرها و دارودسته‌های آل سعود در مقاطع مختلف بتوانند منافع آنها را تامین کنند و میان کشورهای اسلامی تفرقه بیندازند تا آنها بتوانند بر آنها تسلط پیدا کنند و ظالمانه حکومت و غارت‌گری کنند که ما درا‌ین زمینه می‌بینیم که هر چه استعمار دستور می‌دهد آنها انعام‌وار از آن تبعیت می‌کنند و هر کاری را انجام می‌دهند.

وهم اکنون امت اسلامی مشاهده می‌کندکه آل سعود همه رویکردش بسوی آمریکاو اسرائیل است و ناصیه و عنان خود را به دست شیطان بزرگ داده است هر آنچه آنها دیکته می‌کنند آنها همان را عمل می‌کنند (بخصوص با اعتقاد به وهابیت هم که بغض شیعه را در دل دارد امر آنها را بهتر از آنچه که آمریکا و اسرائیل می‌خواهند و دیکته می‌کنند عمل می‌کنند) زبان اسرائیل در کام آنها و دل استکبار در درونشان تعبیه شده و می‌طلبد و از زمانهای دور هم تا یادمان هست روزی را ندیدیم و نشنیدم که آل سعود با کفر و الحاد و شرک و استکبار و صهیونیسم مبارزه کنند بلکه دیدیم که برای خدمت به آنها به هر جنایتی علیه مسلمین دست می‌زند و با کمک آمریکا و اسرائیل و دلارهای نفتی خودشان تروریست می‌پرورانند که به نیابت از اربابانشان بجان مردم بی‌گناه و بی پناه مسلمانان بخصوص شیعه‌ها بیفتند و آنها را در میان انظار بشریت سر ببرند و مردم مسلمان را اعم از شیعه و سنی آنهایی که تسلیم وهابیت نمی‌شوند زن و مردشان را آواره کنند و مسلمانان آزاده را در قفس زنده زنده بسوزانند و پرده دینی و اسلام مظلوم را روی جنایت خود بکشانند.

آل سعود با اسرائیل برای نابودی سوریه همکاری تنگاتنگ می‌کند. نزدیک به یکسال است مردم مسلمان یمن را با بمب‌های خوشه‌ای بمباران می‌کند و به پیر زن و پیر مرد و کوچک بیگناه و حتی حیوانات رحم نمی‌کند. (آیا اینها خادم‌الحرمین‌اند؟ اینها هر فرصتی بدست بیاورند علیه مسلمانان عراق و ارد ماجراجویی می‌شوند تروریست‌های داعش را به جان آنها می‌اندازند و در هر جا بتوانند برای آمریکا و اسرائیل جاسوسی می‌کنند و راه‌های تسلط بر آنها را به آنها نشان می‌دهند چون اینها داخل در خانواده‌های مسلمانان‌اند و کم و کیف قدرت و ضعف آنها را می‌دانند.

در بحرین مظلوم، نیروی مسلح علیه مردم بی پناه وارد می‌کنند و آنها را می‌کشند و آزادی را وحشیانه سرکوب می‌کنند و حقوق بشری‌ها هم برایشان کف می‌زنند و تشویق و ترقیب می‌کنند. آل سعود مقام و منزلت عظیم قبله مسلمین و بیت‌الله الحرام را جلوی قدم آمریکا و اسرائیل ذبح می‌کنند خادم الحرمین‌ها سر پیر و حضرت محمد و ساجد فی بیت الله آیت الله نمر را می‌برند و پایکوبی می‌کنند با این کارشان روی یزید و شمر را سفید می‌کنند. آیا اینها خادم‌الحرمین‌اند؟

خادم‌الحرمین‌ها یکروز علیه استکبار و صهیونیست کودک‌کش اعتراضی نکرده‌اند و سخنی علیه آنها نگفته‌اند درون‌شان مملو از کینه بغض علیه شیعه است (و اُشربوا فی قُلوبِهم العجل بکفرهم) آل سعود دوستی با آمریکا و اسرائیل قلوب وجانشان را پر کرده است این دسته به کفر و کافرین نزدیک‌ترند تا به اسلام و مسلمین این‌ها همانند محمدرضا پهلوی قرآن را چاپ می‌کنند و عملا ضد قرآن کریم عمل می‌کنند. اینها احباء علی الکفار و اشداء علی المسلمین‌اند اینها گرگ‌اند که لباس میش بر تن کرده‌اند، آیا آل سعود خادم‌الحرمین است؟ اینها خادم الاسرائیل و آمریکایند. اینها بدانند و خوب بدانند بزودی پرده نفاق و کفر از وجه و صورت آنها برداشته می‌شود و چهره درونی آنها آشکار می‌گردد و هم اکنون طلیعه آن هم با تظاهراتی که علیه آنها در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی پدیدار شده است هویت آنها بیش از پیش برملا می‌شود و مسلمانان جهان حتی ملت مظلوم حجاز ظلم آل سعود را به عینه می‌بیند و کفر و نفاق و صهیونیست بودن آنها که در پوشش اسلامی مخفی شده بود هم اکنون برای همه آشکار شده است.

بنابر این سرنوشت آنها که سرنوشت فرعون و شداد و اخیرا سرنوشت پهلوی و صدام است به سراغ آنها خواهد آمد.

آل سعود با نظام الهی قطع رابطه می‌کند، واقعاً آنها حق دارند چون با اسرائیل و نتانیاهو پیمان بسته‌اند و رابطه تنگاتنگ برقرار نموده‌اند. همه مردم دنیا فهمیدند که گروه داعش و النصره و دیگر گروه‌های تروریستی با دلارهای نفتی آل سعود و سیاست های آمریکا و اسرائیل علیه مسلمین بوجود آمده تا همانند آل سعود مومنین موحد را همانند آیت‌الله نمر سر ببرند.

وَقُل لِّلَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ اعْمَلُواْ عَلَى مَکَانَتِکُمْ إِنَّا عَامِلُونَ. وَانتَظِرُوا إِنَّا مُنتَظِرُونَ (و به آنها که ایمان نمی‌آورند، بگو: «هر چه در قدرت دارید، انجام دهید! ما هم انجام می‌دهیم! و انتظار بکشید! ما هم منتظریم! ) (سوره مبارکه هود آیات 121 و 122)
https://shoma-weekly.ir/o2hV8T