پیام شما

رویکرد ابهام آمیز معاونت زنان ریاست جمهوری

345...0912 نمیدانم چرا بعضیها از رشد همه جانبه کشور توسط بعضی از افراد یا احزاب ناراحتاند و تلاش میکنند که این پیشرفت بهچشم نیاید؛ درصورتیکه نهتنها ایرانیها، بلکه هر مسلمان و هر آزادیخواه در هرکجای دنیا از این پیشرفت شادماناند. کار برای خدا انجام شود فردش مهم نیست بیاییم خود و حزب خود را نبینیم و فقط خدا و پیشرفت کشور را ببینیم. همه میمیریم و میرویم؛ آنچه باقی میماند کشور و مردانگی است. وحیدی

374...0913 انتظار داریم نیروهای مقید به اصولگرایی و کسانی که به فکر منافع تفکر اصولگرایی هستند در رأس مؤتلفه باشند.

737...09010 جا داشت در اولین سالگرد مرحوم ابوالفضل حاج حیدری(ره) که عمر خود را به فرموده رهبری در راه مبارزه صرف کرده و درجهت آشنایی نسل جوان، صفحهای به معرفی این مجاهد گمنام پرداخته میشد. (محمد رضا محمدی همدانی)

609...0917 خدایا! بر این امت بپا خاسته و رنجکشیده و بهخون غلطیده رحمت فرست و دست خائنان را از هر گروه و فرقهای که هستند از سرشان کوتاه ساز!

189...0936 ضمن سپاس و تقدیر و تشکر از کلیه خادمان دستگاه قضائی و ریاست محترم قوه قضائیه و مسئولین نظارتی و انتظامی قضات از آنان انتظار داریم وفق قانون و مقررات هیئتی را جهت بررسی مسائل قضائی شهرستان مبارکه اصفهان به این شهرستان اعزام نمایند. با تشکر و سپاس. ابراهیم ایرانپور مبارکه از مبارکه اصفهان.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

رویکرد معاون زنان رئیس جمهور از ابهام گذشته و یک مقدار مشکوک است. ضمن تشکر از افشاگریهای قبلی سرکار خانم رهبر؛ لطفا هوشیار بمانید، به خصوص برای اجلاس پکن.

این انقلاب یک امانت الهی است که طبق وصیت امام نباید گذاشت به دست نامحرمان بیفتد. ملت ما بیدار است و از دستگاههای حقوقی انتظار دارد با قاطعیت از کیان اسلام و انقلاب حراست نماید. از هیاهوی مخالفان نترسید، زیرا این ما هستیم که فدای اسلام می شویم نه اسلام فدای ما.

https://shoma-weekly.ir/ya2CBm