پیام شما

روز بصیرت

345...0912- درست است امریکا و اسرائیل در این کشورسفارتخانه ندارند، اما بعضی روزنامهها به جای سفارتخانه برای آنها فعالیت میکنند!

114...0912- میلاد نور مبارک! به پاس ولادت پر سعادت صاحب اسلام ناب محمدی (ص) و برای نابودی اسلام امریکایی؛ صلوات!

289...0921- تلاشتان برای معرفی ۹ دی به مثابه فرصتی برای بررسی خسارات فتنه خوب بود اما کافی نه! اگر وقت شد کمی هم فکر و مقایسه شود در مورد هزینههایی که دیگر یاران انقلاب در انتخابات سال ۹۲ برای انقلاب مردم و رهبری به وجود آوردند...

141...0912- حقیر در جمعهای دانش آموزی و دانشجویی سخنرانی میکنم برای نیم ساعت صحبت یکساعت وقت میگذارم که سخن به گزاف نگویم؛ سخنرانی ای که برد بیرونی ندارد؛ چطور می شود مقامی که شنونده جهانی دارد، بدون توجه سخنانی بگوید که دشمن خوشحال و دوستان نگران شوند؟ مانند خزانه خالی است، کشور فقط گندم یک هفته را داشت، بالاخره نمیشود با آمریکا قهربود و بدتر از همه اینکه حین برگزاری رزمایش بگوید موشک باعث اقتدار نمی شود! خوب است به دلیل حجم بالای کار از روی نوشته بخوانند.

369...0911-از روز بصیرت همین قدر بدان که اگر در صدر اسلام ۹دی اتفاق میافتاد حضرت علی علیه السلام ۲۵سال خانه نشین نمیشد و امام حسین علیه السلام به قربانگاه نمیرفت؛ پس قدرش را بیشتر بدانیم وخدا راشکر کنیم.

738...0919- مصاحبه های تفصیلیتان که قبل تر کار می کردید جالب بود که جای خالی آن مشهود است. از این دست مصاحبه مرتب ترتیب دهید تا مردم با زوایای ماجرا آشنا شوند.

374...0913- با خامنهای کسی نگردد گمراه/او در شب فتنه میدرخشد چون ماه/د رهر نفسی برای او میخوانیم/ لاحول ولا قوه الا بالله

983...0912- آیا بازدارندگی منطقهای و فرامنطقهای که موجب امنیت پایدار و بالا رفتن قدرت دیپلماسی سر میزهای مذاکرات هست به جز همین موشکهای دور برد و مانورهای بزرگ سپاه و ارتش میباشد؟ همه میدانند، باید توجه لازم را به تمام ظرفیتهای کشور داشت، به ویژه در بخش روستایی! چون علاوه بر محصولات کشاورزی، باغی و اشتغال زایی، نیاز کشور به گوشت، لبنیات و صنایع کوچک و دستی تأمین میکند و اگر برنامه، بودجه و زیر ساختهای مناسب جهت عمران و توسعه پایدار روستایی توأم با مدیریت جهادی وجود داشته باشد، میتوان گوشه چشمی به بازارهای جهانی داشت.

رسیدن به اهداف فوق فقط با امنیت پایدار به دست میآید. /حمید اردستانی

بخشی از نظرات در پایگاه اینترنتی:

کمی با دولت منصفانه تر برخورد کنیم بهتر نیست؟

اتحاد اصولگرایان ناممکن است چون تندروها و معتدلان اصولگرا فرسنگ ها با هم فاصله دارند...

اون موقعی که داشت علاء الدین ساخته میشد نهادهای ناظر کجا بودند که امروز محل کسب یه جوان رو نابود میکنند؟ اون روزی که پدیده تبلیغ می کرد یا اون روز که ... چرا خسارت این کارها باید به مردم عادی بخورد ؟

https://shoma-weekly.ir/fhpvDZ