پیام شما

روزنامه ها و پوشش خبری حرفهای بیگانگان

294...0917- وامی از بانک کشاورزی گرفتم یک سری استعلام ثبت داشت که بایداز اداره اسناد و املاک شهرمان میگرفتم. قبلش رفتم دفتررسمی فک رهن سند را گرفتم بردم اداره اسناد. چند روز بعد که برای گرفتن جواب استعلام به اداره ثبت شیراز مراجعه کردم در جواب ملک فک رهن شده را زده بود «در رهن»! پیگیری کردم گفتند نامه دفتررسمی گم شده دوباره باید بگیری! رفتم حراست فایده نداشت چرامردم را اینقدر اذیت میکنن. در رابطه با ادارهها حتما یه گزارش تهیه کنید.

334...0911- برای جلب رضایت خوانندگان نشریه شما و همینطور برای جذب عضو، در نشریه جایزهای درنظر بگیرید به رسم یادبود. حافظی از رشت

378...0937- امام گفت ما برای شکممان انقلاب نکردهایم. این گفتگوها با ۵+۱ به جایی نمیرسد.

937...0921- بنابر نظر مراجع تماس فیزیکی با نامحرم حرام است ولی در کشتی داور زن داریم که باید بدن کشتی گیر را لمس کنه و دستشو بگیره. چرا فدراسیون مثل ماجرای حجاب ورزشکارها وارد این قضیه نمیشه تا حداقل یک دستکش دستشون کنن داورها؟

345...0912- جلوی دکه روزنامه فروشی نگاهی به روزنامهها میانداختم برق ازچشمم پرید که این روزنامهها درداخل کشورچاپ میشود وحرف دشمنان را پوشش میدهند؟ خدا عاقبت ما را ختم به خیر گرداند.

157...0912- اینجانب دانشجوی سال سوم رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق (ع) هستم که به همکاری با نشریه وزینتان تمایل دارم. در صورت نیاز میتوانم در حوزه نویسندگی فعالیت کنم. وحید نادری

شما: با سپاس، از طرف تحریریه با شما تماس گرفته خواهد شد.

-۰۹۱۹...۵۲۲ بنده یاسر هستم از تهران؛ ۳۴ سال دارم و در بخش معدن شاغلم. خواهشمند است بنده را جهت عضویت در حزب موتلفه راهنمایی فرمائید.

شما: با مراجعه به دفتر شهر تهران حزب موتلفه اسلامی میتوانید اقدام نمایید و یا با شماره ۷۷۶۲۴۶۶۶ تماس بگیرید.

منتخب نظرات شما در پایگاه شما:

• بنده مدتی هست که در شهر۱۵ هزار نفری و بکر کمیجان برای حزب فعالیت میکنم و این موضوع به مذاق بعضیها خوش نیامده و سعی در توقف فعالیت مرا دارند و از سایتم به جرم نشر اکاذیب شکایت کردند. خواستم کمک کنید و راهنمایی که در چه شرایطی میتوانند فعالیت یک سایتی را متوقف کنند؟ لازم به یادآوری هست که کسی که شکایت کرده فرزند رئیس حزب رستاخیز زمان طاغوت میباشد که از بیرون تحریک میشود.

شما: فارغ از جرایمی که یک شهروند خود یا پدرش مرتکب شده باشد، حق دارد در برابر مطالبی که علیهاش چاپ شده شکایت نماید. اما اگر این موضوع پرونده سازی و غیر واقعی باشد، میتوان از طریق دفاع حقوقی برابر آن اقدام کرد. جهت راهنمایی بیشتر با دفتر حزب در استان تماس بگیرید.

• وزارت راه و شهرسازی، شرکت ساخت و توسعه در مورخ ۱۳۹۰/۸/۱۵ تعدیل نیرو انجام داد و ما را به ناحق از کار بیکار کرد و درعوض استخدامیهای اتوبوسی را نگه داشت، شکایت در دولت دهم و حتی دولت یازدهم هم فایده نداشت و الان ۳ سال است که ما بیکاریمای کاش آقای روحانی دستور میداد به تعدیل نیروی ناحق دولت گذشته رسیدگی میشد.

https://shoma-weekly.ir/JuyVim