پیام شما

رفسنجانی اصلاح طلب نیست

083...0935 - وقتی در سایتتون اسم از جوان یا کاری برای جوانان میبینم خنده بر لبهایم نقش میبنده، اصلا به جوانان اعتقاد دارید؟

660...0915 - چرا اعضای شما با اخراج کنندگان راستگو اینگونه برخورد می کنند؟ کسی که در یک حزب عضویت دارد به حزب رقیب رای نمیدهد.

355...0933 - رفسنجانی اصلاح طلب نیست اصولگرای چپ است

053...0917 - متاسف شدم وقتی درشماره ۸۲۰دوازده شهریور که روزملی مبارزه بااستعمار (سالگرد شهادت سالارواسطوره جنوب. رئیسعلی دلواری) هیچ مطلب وگزارشی چاپ نشده بود.. آیا اینطوری باید ازپیشکسوتان خون وشهادت یاد وتقدیر کرد ؟

005...0913 - دریک کلام بایدگفت دیپلماسی توئیتری و فیس بوکی، ‌‌‌ همان انقلاب سفید است که به روز شده است

658...0911 - از شهرستان املش از توابع استان گیلان میباشم، مدت چهار سال مداوم هفته نامه شما رامطالعه میکنم. برای حمایت از تولید ملی برنج ایرانی مصرف کنید. باتشکر

847...0912 - تشکر از صفحه ورزشی اما ستون بیسر و صدا هفته قبل در حد افتضاح بود. خصوصا مطلب دومش بیفایده وبی معنی وبینمک بود. که چی فلانی فلان جا رفت یا نه؟ از مشکلات ورزش بنویسید.

910...0919 - از خانم راستگو بپرسید شغل برادرشان در شهرداری آقای قالیباف چیست؟ آنوقت موضوع روشن می شود

883...0911- حذف کره از کالاهای اساسی واقعا خجالت آور است مگر حقوق مردم هم دو برابر شده است؟

964...0936 - من ساکن تهران و مادر یک پسر 4 ساله هستم. از لحظه ای که سرنوشت امیر حسین که تو حادثه قم تنها حامیش را از دست داد را متوجه شدم بسیار ناراحت هستم و حاضرم هر کاری از دستم بر بیاید برای ایشان انجام بدهم. خوب است این حادثه را رها نکنید.

937...0912 - انتصاب دکتر شمخانی به ریاست دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در کنار برخی مواضع چند سال اخیر ایشان، موجب نگرانی شده است. امیدوارم این نگرانی ها بیهوده باشد.

256...0919 - نامه سردار سلیمانی به رهبری خیلی تاریخی بود. خدا رو شاکریم بخاطر داشتن چنین رهبر و سرباز وفادار. خدا به آبروی خوبانش هم امام ما و هم این سردار رشید اسلام را حفظ کند.

۱۵۵ ... ۰۹۱۲ - روایتهای جعلی شبکههای شبه شیعی، صدای رهبرمان را هم در آورد. انگلیسیها برای شیعه دوازده امامی هم یک طلبه خوش بر و رو، و خوش پوش تدارک دیدهاند تا در لندن حسینیه و شبکه تلویزیونی و حوزه علمیه داشته باشد و منبر برود و بشود سینه چاک شیعیان و دشمن درجه یک اهل سنت. اما با ادبیات لمپن آبروی شیعه را ببرد و ابزار اهداف شوم آنها شود.

۶۳۷ ... ۰۹۱۰ - از گزارشتان درباره دفاتر با طرح اسلامی ممنون اما اگر سری به بازار بزنید و یا به بازارچه فصلی مثلا پارک ارم زده باشید حضور این محصولات بسیار کم و غیر قابل دسترس است. ضمن اینکه در محل فروش تبلیغات و اطلاع رسانی وجود ندارد و ظاهرا «تبلیغ رونمایی آن بیشتر از خود موضوع بوده.

۶۳۴ ... ۰۹۱۲ - ایده راه اندازی کلاسهای روزنامه نگاری خوب است؛ اما مکمل آن راه اندازی یک باشگاه خبرنگاران افتخاری شما است.

https://shoma-weekly.ir/wlrXIE