نگاه

راه‌ حل مشکلات کشور

دولت و ملت ایران امروز فهمیده‌اند راه‌حل مشکلات، نه مذاکره بلکه ادامه مقاومت است. دولت در راستی‌آزمایی برجام فهمید که؛ آن غلط بود که می‌پنداشتند!
محمدکاظم انبارلویی- یک مشت ابله در کاخ سفید و وزارت خزانهداری آمریکا جمع شدهاند، فکر میکنند با تحریم ملت ایران میتوانند به اهداف شوم خود در به اسارت کشیدن یک ملت بزرگ و تحریف یک تاریخ کهن برسند.اگر کفار قریش در تحریم اقتصادی مسلمانان در ابتدای ظهور اسلام و اعلام پیامبری محمد رسول خدا(ص)، آنها را در شعب ابیطالب گرفتار کردند، به اهداف خود میرسیدند، عمال جاهلیت مدرن که امروز درغرب علیه انقلاب و اسلام گرد هم آمدهاند و توطئه میکنند هم به نتیجه خواهند رسید.

پیامبر اسلام از آن تحریم و تهدید یک فرصت برای غنیسازی جریان مقاومت ساخت که بعدها نهتنها شبهجزیره عربستان بلکه بخش عظیمی از پنج قاره روی زمین را تسخیر کرد.

رسوایی تحریم ها

ملت ایران در کوره تحریمها آبدیده شدهاند و امواج توطئههای آمریکا بر صخره ملت ایران طی 40 سال گذشته فرود میآید، اما جز شکست و رسوایی چیزی برای آنها به ارمغان نیاورده است.

آمریکاییها نمیتوانند تواناییهای یک ملت بزرگ چون ایران را نادیده بگیرند. دولت و ملت ایران هم نمیتوانند ظرفیتهای عظیمی که در کشور، خداوند به ودیعت نهاده را نادیده بگیرند. امروز هیچ بهانهای برای نرفتن به سوی پیشرفت و توسعه شنیدنی نیست.

پاسخ قاطع و کوبنده به تجاوزات آمریکا

آمریکاییها فکر میکنند اگر ملت را به ستوه آورند، به اهداف خود میرسند، اما نمیدانند هر قدر فشار میآورند، بر نفرت ملت ایران از سردمداران کاخ سیاه میافزایند و ملت را در مبارزه با دشمنان اسلام، انقلاب وایران مصممتر میکنند. انرژی پایان ناپذیر مقاومت در ایران و منطقه آماده پاسخ قاطع و کوبنده به تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

هزاران موشک انبار شده در اعماق زمین و شهرهای موشکی ایران در انتظار یک فرمان است تا این نفرت تاریخی را عملا به متجاوزان نشان دهد. یک مشت ابلهتر از حکام کاخ سفید در رسانههای اهریمنی امپریالیستی نشستهاند، فکر میکنند با تحریف حقایق و راهاندازی جنگ روایتها میتوانند به اراده و مقاومت ملت ایران اثرگذاری کنند.

سواد عظیم رسانهای ملت نشان میدهد که آمریکاییها دستشان خالی است. 40 سال است با تفنگ بیفشنگ به سوی ملت شلیک میکنند.

مقاومت

دولت و ملت ایران امروز فهمیدهاند راهحل مشکلات، نه مذاکره بلکه ادامه مقاومت است. دولت در راستیآزمایی برجام فهمید که؛ آن غلط بود که میپنداشتند!

ملت ایران با اقتصاد درونزا و بروننگر متکی بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی در حال عبور آرام از تحریمها هستند. هیچ ترفندی نمیتواند حقایق امروز ایران را واژگونه نشان دهد و اراده ملت ایران را در عبور از موانع نادیده بگیرد. وقتی آمریکاییها آرامآرام از منطقه بیرون رفتند، این حقایق مکشوفتر خواهد شد.


https://shoma-weekly.ir/bc9KRC