ادب و هنر

رابطه امنیتی جدی بین اینترنشنال و صهیونیست

کارشناس ارشد حوزه رسانه با اذعان به اینکه یک رابطه جدی امنیتی و اطلاعاتی بین شبکه اینترنشنال و اسرائیل وجود دارد گفت: این شبکه زمینه‌سازی و فرش قرمز را پهن می‌کند و آن‌ها هم شکار می‌کنند.

بیژن مقدم کارشناس ارشد حوزه رسانه دررابطه‌با افشای گفتگوی رعنا رحیم‌پور خبرنگار BBC فارسی در خصوص پشت پرده اقدامات شبکه ایران - اینترنشنال گفت: قطعاً خانم رحیمی قصد افشاگری نداشته؛ اما حرف‌های مهمی در این گفتگو ردوبدل شده که به‌خاطر ارتباطات این شبکه با شبکه‌های دیگر نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

وی افزود: خانم رحیمی در این گفتگو عنوان کرده که مسئولان شبکه اینترنشنال به مجریان و خبرنگاران خود دستور دادند که فقط با احزاب و سران تجزیه‌طلب گفتگو کنند و به‌خاطر همین هم ایران - اینترنشنال تمام انرژی خود را به پاسخ‌گویی درمورد این حرف‌ها معطوف کرده است.

کارشناس ارشد حوزه رسانه با بیان اینکه نگاه اینترنشنال و نگاه جمهوری اسلامی به احزاب در ایران کاملاً متفاوت از یکدیگر است اظهار کرد: آنها با احزاب به‌عنوان مخالفان جمهوری اسلامی صحبت می‌کنند.

مقدم با تصریح بر اینکه هر دو رسانه اینترنشنال و BBC فارسی علیه منافع و ملت ایران اقدام می‌کنند و هر دو در آشوب‌ها نمره صددرصد منفی گرفته و در دروغ‌پردازی‌ها از هم سبقت می‌گیرند گفت: از نظر ما هر دو رسانه در یک راستا حرکت می‌کنند؛ اما الان این دو به جان هم افتادند.

وی افزود: حرف‌های خیلی مهمی در این گفتگو عنوان شده است؛ کلید واژه «براندازی به هر قیمت» عبارت مهمی است که ساعت‌ها می‌توان درمورد آن حرف زد؛ چون آنها «ایران قوی» را مانع رسیدن به اهدافشان می‌دانند و لذا این براندازی می‌تواند به قیمت کشتار مردم ایران تمام شود.

کارشناس ارشد حوزه رسانه با بیان اینکه کشور ما در عین برخورداری از تنوع قومیتی و زبانی و دینی اما وحدت ملی و سرزمینی را هم دارد گفت: آنها فقط به دنبال ایران تکه و پاره هستند.

مقدم در خصوص رابطه شبکه ایران اینترنشنال با رژیم صهیونیستی عنوان کرد: حجم برنامه‌هایی که این شبکه برای موفق و پاک و مطهر نشان‌دادن اسرائیل و بن سلمان تولید کردند به‌قدر زیاد است که با دیدن آن باید به ایرانی بودن این مجریان و تولیدکنندگان برنامه‌ها شک کرد؛ لذا اینکه وزیر اطلاعات شبکه ایران اینترنشنال را یک شبکه تروریستی اعلام کردند حرف کاملاً دقیق و درستی است.

وی با اذعان به اینکه یک رابطه جدی امنیتی و اطلاعاتی بین شبکه اینترنشنال و اسرائیل وجود دارد گفت: این شبکه زمینه‌سازی و فرش قرمز را پهن می‌کند و آن‌ها هم شکار می‌کنند.

https://shoma-weekly.ir/Dcz4cE