نگاه

دو خصلت ارزشی و فراموش نشدنی

اولین و مهم ترین ویژگی مرحوم حبیبی اهتمام و عشق و علاقه وافر ایشان به نماز این فریضه الهی بود و دوم این خصیصه اونس مثال زدنی که با قرآن و کلام وحی داشت به گونه ای که بارها شاهد بودم از هر فرصتی ولو اندک از جمله تاخیراتی که گاه در پرواز و سفرها پیش می آمد برای برپایی نماز ز و قرائت کلام الهی استفاده می کرد
محمدعلی مرویان- ارتحال شخصیت متدین و انقلابی غیرتمند و یکی از موثرین سپهر سیاسی ایران مرحوم مهندس محمد نبی حبیبی لطمه غیر قابل جبرانی را به جریان اصولگرایی به ویژه حزب موتلفه اسلامی وارد کرد. اینجانب توفیق داشتم به عنوان مدیر حوزه دبیرکل چند سالی را در جوار این انسان الهی سپری نمایم و در سفر شاهد فضائل و خصائل نیکویی آن عزیز سفر کرده و آرمیده در جوار رحمت الهی باشم. پایبندی مستمر آن بزرگوار به جریان ولایی اصولگرایی در کارنامه درخشان سیاسی آن خدمتگزار صادق ثبت و ضبط و مورد تصدیق همه آنهایی است که با ایشان حشر و نشر داشتند. این بنده در اولین سالگرد رحلت ایشان دو نمونه از ده ها و ده ها خصلت ارزشی و فراموش نشدنی این مرد بزرگ را یادآور می شوم و آرزو می کنم خداوند توفیق عمل مستمر به این فضائل را به همه ما عنایت فرماید.

اولین و مهم ترین ویژگی مرحوم حبیبی اهتمام و عشق و علاقه وافر ایشان به نماز این فریضه الهی بود و دوم این خصیصه اونس مثال زدنی که با قرآن و کلام وحی داشت به گونه ای که بارها شاهد بودم از هر فرصتی ولو اندک از جمله تاخیراتی که گاه در پرواز و سفرها پیش می آمد برای برپایی نماز ز و قرائت کلام الهی استفاده می کرد این دو ویژگی برجسته و ارزشمند و سایر ارزش هایی که مرحوم حبیبی از آن برخوردار بود و از وی انسانی الهی و خداجو ساخته بود که مورد تکریم و احترام همه سیاسیون و فرهیختگان و ایضا قاطبه روحانیت معظم و مراجع اعظام بود.

یادش گرامی روحش قرین رحمت و مغفرت الهی باد.

https://shoma-weekly.ir/M94Eng