نگاه

دم از خط امام می‌زنند اما با خلف صالحش زاویه دارند

تجدید میثاق با خط و مسیر امام، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است زیرا خط امام (ره) از مسیر ولایت فقیه و رهبری می‌گذرد. امروزه عده‌ای دم از خط امام می‌زنند اما با رهبر معظم انقلاب که خلف شایسته و به‌حق امام (ره) بوده، زاویه گرفته‌اند که این رویه بیانگر دروغ‌گویی آنان است. ولی فقیه تنها سکاندار راه امام و انقلاب است که مدبرانه از این مرز و بوم در مقابل چشم طمع دشمنان محافظت می‌کند‌.
حجتالاسلام محمد خرسند- ماه شعبان منصوب به پیامبر بزرگوار اسلام است و در این ماه اعمال استغفار، صدقه دادن و فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد بسیار سفارش شده است. حلول این ماه و نیز سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبداللهالحسین (ع)، قمر بنیهاشم ابوالفضلالعباس (ع) و حضرت زینالعابدین (ع) را تبریک میگویم. انتظار آن است که مردم در این ایام با تزیین و آذینبندی، حال و هوای این شهر را به رنگ و بوی انتظار و مهدویت درآورند.

این روزها مصادف شده است با ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانگداز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که با قیام خود اسلام را زنده و به آن عزت بخشید و نام ایران و ایرانی را در دنیا سرافراز کرد. افکار امام خمینی (ره) برگرفته از اسلام ناب محمدی بود و همواره اسلام را فصلالخطاب دینداری و سعادت میدانست و الگویی غیرقابل انکار از رفتار و سیره اسلامی بود. آن عارف مجاهد و مرجع تقلید مسلم بر گردن ما حق حیات دارد.

تجدید میثاق با خط و مسیر امام، تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است زیرا خط امام (ره) از مسیر ولایت فقیه و رهبری میگذرد. امروزه عدهای دم از خط امام میزنند اما با رهبر معظم انقلاب که خلف شایسته و بهحق امام (ره) بوده، زاویه گرفتهاند که این رویه بیانگر دروغگویی آنان است. ولی فقیه تنها سکاندار راه امام و انقلاب است که مدبرانه از این مرز و بوم در مقابل چشم طمع دشمنان محافظت میکند.

در زمان رسولالله نیز عدهای دم از عهد و پیمان میزدند اما پس از رحلت آن حضرت منکر سخن پیامبر و غدیر خم شدند و بهطور کلی آن را فراموش کردند و در سقیفه دست به کودتا زدند.

امروزه مقام معظم رهبری نام و خط امام (ره) را در دنیا زنده نگه داشته و توانسته به شایستگی در فتنههای گوناگون کشور و امت اسلامی را رهبری کند و خاری در چشم استکبار جهانی و برملاکننده توطئه آنان باشد. رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز حکم شاهکلید تفکر امام خمینی (ره) را دارد و اعتقاد محکم به ولایت فقیه است که میتواند کشور را از گردنههای سخت فتنههای داخلی و خارجی نجات دهد.

https://shoma-weekly.ir/sNxzzm