نگاه

دفاع و حمله برق‌آسا

امروز قدرت ارتش اسلام و سپاه امت به درجه‌ای از توانایی رسیده است که هر زبان متجاوز را در حلقوم آن‌ها با موشک‌های نقطه‌زن خواهد دوخت. این امنیت همیشگی و دائمی ملت ما و جمهوری اسلامی در سایه «دفاع برق‌آسا» در روزها و ماه‌های هشت سال دفاع مقدس به دست آمد.

محمدکاظم انبارلویی- کلمه «تهاجم برقآسا» و «حمله برقآسا» کلیدواژههای توطئهها، دسیسهها و تجاوزات آمریکا، رژیم صهیونیستی، رژیم خائن صدام و منافقین در چندین عملیات براندازانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

کلیدواژه حمله برقآسا

راهاندازی جنگ داخلی، کودتاهای ناکام، حمله طبس و سرانجام حمله ارتش بعث عراق به پشتیبانی ۴۰ کشور جهان و در رأس آنها آمریکا، شوروی ، رژیم صهیونیستی و قارونهای عرب خلیجفارس همگی با کلیدواژه حمله برقآسا به خیال براندازی نظام صورت گرفت.

آخرین آن عملیات فروغ جاویدان بود که مشتی منافق خائن و مزدور اجنبی پس از پایان جنگ، فکر میکردند با عملیات برقآسا ۲۴ساعته در میدان آزادی تهران، فتح جمهوری اسلامی را جشن میگیرند.

راهبرد مردمی «دفاع برقآسا» در همان روزهای اول شکلگیری استراتژی نظام در برابر حملات برق‌‌آسا در دستورکار رهبری آگاه، حکیم و هوشمند انقلاب اسلامی بود. همین راهبرد بود که پیروزی عظیم ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن رقم زد.

۴۰ سال است استکبار جهانی میخواهد با حملات برقآسا در مفهوم «جنگ سرد»، «جنگ نرم» و «جنگ سخت» ملت ایران را به زانو درآورد. در این ۴۰ سال بنیانهای نیرومند مقاومت زیر ضربات همین حملات برقآسا شکل گرفت و هر روز درخت مقاومت در ایران و منطقه تنومندتر شد. امروز میوههای خود را در سرزمینهای اشغالی، لبنان، سوریه، عراق، یمن و اقصینقاط جهان حتی در خیابانهای ۵۰ ایالت نامتحد آمریکا نشان میدهد. ظرفیتهای عظیمی از تواناییهای ملت از «قوه» به «فعل» درآمد که پشت ابرقدرتها را میلرزاند.

ما ادعای «حمله برقآسا» در هشت سال دفاع مقدس نداشتیم، اما با «دفاع برقآسا» حصر آبادان، آزادی خرمشهر و بسیاری از سرزمینهای اشغالی را بازپس گرفتیم.

نتیجه دفاع برقآسا

ما ادعای «حمله برقآسا» در دفاع از ملتهای مظلوم منطقه نداشتیم،اما با «دفاع برقآسا» لبنان را از لوث وجود نحس رژیم صهیونیستی و حکومت جابرانه داعش را در عراق و سوریه پاک کردیم. ما در کنار برادران جهاد اسلامی و حماس بارها به صورت صهیونیستها سیلی زدیم. با حمله پیشدستانه در جنگ ۳۳روزه رژیم اشغالگر قدس را وادار به اعتراف به شکست و عقبنشینی کردیم. ما با دفاع برقآسا هر گونه اندیشه تجاوز به خاک کشور را در نطفه خفه کردیم، به طوری که حتی فرماندهان پنتاگون در حالت مستی هم نمیتوانند فرمان حمله از سوی کاخ سفید علیه ایران را عملیاتی کنند و بپذیرند.

امروز قدرت ارتش اسلام و سپاه امت به درجهای از توانایی رسیده است که هر زبان متجاوز را در حلقوم آنها با موشکهای نقطهزن خواهد دوخت. این امنیت همیشگی و دائمی ملت ما و جمهوری اسلامی در سایه «دفاع برقآسا» در روزها و ماههای هشت سال دفاع مقدس به دست آمد.

خواب سرنگونی نظام

بگذارید دشمن در رسانههای اهریمنی خود خواب سرنگونی نظام را ببیند و مدت ۱۰ساله، ۵ساله، یکساله، یکماهه و یکهفتهای فتح تهران را تعیین کند. آنچه در عالم واقع اتفاق افتاده است، ما ۴۲ سال روی پای خود ایستادهایم و از معبرهای خطرناک و صعبالعبوری عبور کردهایم. تا خدا هست، ما هستیم. تا ما هستیم، کفر، الحاد، شرک و نفاق در معرض تهدید «حمله برقآسای» مؤمنان، عارفان، موحدان اسلام و سالکان آزادی بشر قرار دارند. ما سالهاست از «دفاع برقآسا» دور شدهایم. سخنان اخیر سردار سلامی علیه تهدیدات ترامپ نشان میدهد که از این مرحله عبور کردیم. سردار سلامی با شجاعت، صراحت و صلابت گفت: «این هشدار جدی است؛ تمام عوامل ترور سردار سلیمانی را میزنیم. اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود، تمام کرک و پشمهای شما را به باد میدهیم

این مواضع صریح نشان میدهد در راهبرد نظامی جمهوری اسلامی ایران، «دفاع برقآسا» و «حمله برقآسا» هر دو در کنار هم و با هم دیده میشوند.

https://shoma-weekly.ir/QZHGu1