نگاه

دست آورد دیپلماسی انقلابی

بنظر میرسد جریان رسانه ایی غرب، تسلیم ویا پذیرش مذاکره روی امور غیر برجام را دنبال کرد، که با قاطعیت بی نظیر رهبری درخصوص فاقد صلاحیت دانستن ترامپ واینکه هیچ مذاکره وپیامی در کارنیست، نقش بر آب شد. علاوه بر این جریان سازشکار داخلی با علم به نتیجه هیچ درمذاکره، فضاسازی‌هایی رابرای مصرف تبلیغاتی وسیاسی داخلی داشته اند.
نصرعزیزی- سفر نخست وزیر محترم ژاپن برای مذاکره مورد نظر آمریکا ابعاد تازه ای بخصوص درعرصه بین الملل داشت. جریان یا لایه ای از دولت واصلاح طلبان، که دیپلماسی بین المللی را به هر بهایی از طریق مذاکره می دانند، در فضای رسانه ای دنبال بهره برداری سیاسی و تبلیغی بوده‌اند، آنچنانکه در دوهفته اخیر غول امپراطوری رسانه ای نظام استکباری با اهداف خاص در این خصوص متمرکز شده اند.

بنظر میرسد جریان رسانه ایی غرب، تسلیم ویا پذیرش مذاکره روی امور غیر برجام را دنبال کرد، که با قاطعیت بی نظیر رهبری درخصوص فاقد صلاحیت دانستن ترامپ واینکه هیچ مذاکره وپیامی در کارنیست، نقش بر آب شد. علاوه بر این جریان سازشکار داخلی با علم به نتیجه هیچ درمذاکره، فضاسازی‌هایی رابرای مصرف تبلیغاتی وسیاسی داخلی داشته اند.

بی صداقتی در بزرگنمایی میانجیگری نخست وزیر ژاپن درحالی است که اصول مذاکره نظام، تجربه هیچ برجام، وبدعهدی غربی‌ها پیش روی مابوده است.

ماموریت ها و میانجیگریهای اخیر با وجود برخی پیش بینی ها از ناحیه غربی‌ها، بازهم برندگی ما وبازندگی طرف مقابل را درعرصه بین الملل بدنبال داشت زیرا آنها دنبال نتیجه گرفتن از مذاکره بودند که به آن دست نیافتند از طرف دیگر دنبال بر تبلیغی و رسانه ایی بودند، که معادله به نفع ما تمام شد.

دلایل برد ما عبارت است از:

1_رییس جمهور آمریکا تحقیرشد چون با التماس از آبروی نخست وزیر ژاپن بهره جست ولی نتیجه ایی نداشت.

2_ درحالیکه رسانه های جهان منتظر اظهار نظر رهبری بوده اند، ایشان اعلام فرمودند، ترامپ صلاحیت و لیاقت مبادله پیام و مذاکره را ندارد.

3_این اظهار نظر آقا و سایر نظرات ایشان مثل بمبی به گستره کره زمین صدا کرد و جهانی شد از نظر تبلیغات کمی و کیفی برابری باسالها اقدام دفاعی رسانه ایی رادربر داشت.

4_نکته مهم این است که این موفقیت برای بیان حقایق مواضع بر حق وعادلانه و امید بخش نظام جمهوری اسلامی، توسط دشمن، با هزینه دشمن، و با فضاسازی دشمن و صرف میلیاردها دلار محاسبه شده بدست آمده است. یعنی دشمنان ومعدودی تفاله های داخلی شان می‌خواهند چراغ ایزد برافروخته مملکت امام زمان(عج) را با پف خاموش کنند ولی نمی‌شود.

5_به هر حال موضع حکیمانه والهی رهبری بارقه امید را در دل مسلمانان جهان و مجاهدان مبارز و ازادیخواهان عدالتخواه روشن ساخته وانهارا در اقصی نقاط دنیا تشویق و دلگرم می نماید، که این چنین تازیانه های حق بر سر فرعونهای زمان فرود می آید، و این یکی درحال پیشروی و آن یکی درحال پسروی است.

6_مقام معظم رهبری دردوران زعامت مبارکش آیه صریح واعدوالهم... قرآن رامحقق کردندتا امروز با توان بازدارندگی افتخار آمیز برتر، دست برتر را در رد التماس شیطان اکبر دارند و در یوزگی درحدی است که ترامپ علیرغم رجز خوانی وعربده کشی های مستانه توخالی به چند واسطه برای مذاکره متوسل می‌شوند. و جالب است که نام این نوع از حماقت های اخیر را میانجیگری می گذارند.

7_تحقیقا به نظر می رسد نشانه های الیوم یاء س الذین کفروا من دینکم، درحال آشکار شدن است که در آغاز چهله دوم انقلاب اسلامی دشمن به این رویکرد روی اورده است وما هم دراوج تحریم‌ها وسختی ها این چنین به این حدود از توفیقات الهی دست می یابیم. منتهی درک این را داشته باشیم که آن مع العسر یسرا وعده حتمی قرآن است وبر اثر صبر نوبت ظفر اید و قدردان نعمت رهبری باشیم.

https://shoma-weekly.ir/As6oGn