نگاه

درخت کاری درمان کم آبی

این هزینه‌هایی که برای چمن‌کاری در بعضی جاها می‌شود، این هزینه‌ها برای کاشتن درخت انجام شود. مردم هم همکاری ‌کنند درختان جلوی خانه‌شان را قطع نکنند پل بزنند اگر این کارها را کنیم هوا پاک می‌شود و اگر نکنیم روز به روز بدتر می شود و نزولات آسمانی هم کمتر خواهد شد
حجت‌الاسلام محمد خرسند- یکی از ضروریات جامعه امروز ما ، عزیزان حفظ محیط زیست ، منابع طبیعی و کم کردن آلاینده‌های هواست یکی از راه‌هایی حفظ هوای پاک و سالم توجه به درخت‌کاری و محیط زیست است که متأسفانه توجه لازم نمی شود و خیابان‌های ما و کوچه‌های ما بعضاً مثل یک کوچه و خیابان در یک منطقه کویری است.

در بحث نزولات آسمانی تأثیر درخت چیزی است که هم در آیات و هم در روایات هست و هم علم امروز ثابت کرده یک مقدار روی فرهنگ فضای سبز و خود مردم در درخت‌کاری ، حفظ محیط زیست ، منابع طبیعی و فضای سبزچمن خوب است اما چمن چه حسنی دارد ؟ به جز اینکه یک سبزی دارد این هزینه‌هایی که برای چمن‌کاری در بعضی جاها می‌شود، این هزینه‌ها برای کاشتن درخت انجام شود. مردم هم همکاری ‌کنند درختان جلوی خانه‌شان را قطع نکنند پل بزنند اگر این کارها را کنیم هوا پاک می‌شود و اگر نکنیم روز به روز بدتر می شود و نزولات آسمانی هم کمتر خواهد شد امیدواریم به این تذکر بنده هم ان‌شاءالله توجه بشود.

https://shoma-weekly.ir/eT90il