نگاه

خطبه‌های افشاگر

فتنه‌گران برای به دست آوردن مقبولیت دوباره خود سعی دارند خود را به آرمان‌های مردم نزدیک کنند از این رو شاهدیم که شخصیت‌های در راس این جریان تضاد‌های ایدئولوژیکی مختلفی را بیان می‌کنند که این سبب شده است که دامنه اختلافات این جریان افزایش یابد
حجت الاسلام محمد حسن ذاکری- فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه تاریخی 29 خرداد 88 به عنوان دیده بان بصیر انقلاب اسلامی در خنثیکردن توطئه های استکبار جهانی و بدخواهان نظام نقش بسزایی داشت و هدایت های هوشمندانه رهبری که نشان از تدبیر و بصیرت فوق العاده ایشان دارد باعث شده است کشتی انقلاب اسلامی در طوفان های شدید ایجاد شده توسط مستکبرین به ساحل امن و استقرار الهی برسد.

وجود شخصیت ارزشمندی مثل رهبری از نعمت های بزرگ الهی به ملت ایران اسلامی است. قطعا فرمایشات رهبری و بصیرت افزایی که ایشان داشتند در آن دوران غبار آلود فضا را برای اهل ایمان و دلدادگان به انقلاب اسلامی روشن کرد و خط نفاق و برانداز که مورد حمایت دستگاه های جاسوسی بیگانه بود را افشا کرد.

آنچه جامعه اسلامی را تهدید می کند نفاق است. یکی از راههای بصیرت داشتن شناخت نفاق است، ملاکهای بصیرت را باید از قرآن و اهل بیت(ع) گرفت. وظیفه امروز ما داشتن بصیرت است زیرا لازمه دوام، بقا و استمرار نظام اسلامی و اسلام بصیرت است.نباید با شعار زیبا فریب خورد و بصیرت جز با دین داری حاصل نمی شود.

یکی از آفاتی که جریان سیاسی را دچار تزلزل میکند، قدرتطلبی است که این وجه بارز جریانات حاضر در فتنه است. فتنهگران برای به دست آوردن مقبولیت دوباره خود سعی دارند خود را به آرمانهای مردم نزدیک کنند از این رو شاهدیم که شخصیتهای در راس این جریان تضادهای ایدئولوژیکی مختلفی را بیان میکنند که این سبب شده است که دامنه اختلافات این جریان افزایش یابد.البته همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شاید برخیها دچار غبار فتنه شده باشند بنابراین ما باید به آنان فرصت بدهیم. طبیعی است که تا زمانی که فتنه گران و کسانی که وقایع اسف بار بعد از انتخابات سال 88 را رقم زدند، نسبت به اعمال خود اظهار پشیمانی نکنند و از ملت ایران بابت این رفتار خود عذرخواهی نکنند، سخنانشان قابل شنیدن نخواهد بود.نظام با حضور هیچ گروه و دستهای در انتخابات مشکلی نداشته است اما به این شرط که آنها موافق با ارزشهای نظام و اسلام گام بردارند و به ولایت فقیه و قانون اسلامی پایبند باشند.

https://shoma-weekly.ir/sGFaXY