نگاه

خدمتگزاران اسراییل

دشمن درصدد است تا شکست های اخیر خود را به گونه ای دیگر جبران کند و با معرفی ایران به عنوان یک دشمن بالقوه برای جهان عرب از احساسات مذهبی و قومی مردم سوء استفاده کرده و اهل سنت را دربرابر تشیع قرار دهد.
مهدی ده مرده- جبهه باطل از همان آغاز مقابله با خط اصیل اسلام به انواع و اقسام روشهای مختلف متوسل شده است. اگر توانسته با برخورد نظامی و قهر آمیز کاری بکند به آن دست می زند و اگر نتوانست متدهای دیگری را به کار خواهد گرفت. این شیوه برخورد با جبهه اصیل اسلامی از همان صدر اسلام در تاریخ قابل مشاهده است. کفار مکه ابتدا با شکنجه و ارعاب درصدد شدند که با ندای حق پیامبر عظیم الشان اسلام برخورد کنند. وقتی جبهه حق را مصصمم دیدند برآن شدند تا نگذارند پیام الهی به گوش مردم برسد و وقتی بازهم نتوانستند به اهانت و تهمت و افتراء روی آوردند. تحریم اقتصادی ، ایجاد شبهه در اصول اسلامی و تفرقه میان امت مسلمان از دیگر حیل دشمنان برای مقابله با رشد روز افزون اسلام بود. این خط مقابله با اسلام اصیل تا همین امروز ادامه یافته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شدت بیشتری یافت .
دامن زدن بر تنش های داخلی و تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله از اولین اقدامات استکبارجهانی برای مقابله با ایران اسلامی بود که با ایستادگی ملت و مسئولین کشور به شکست انجامید. تحریم اقتصادی و تلاش برای انحراف در آرمانها و ارزشهای انقلاب از طریق شبیخون فرهنگی و سرکار آمدن مدیرانی که به اهداف انقلاب اسلامی ایمان و اعتقادی ندارند از دیگر اقدامات غرب برای مقابله با ایران اسلامی است. با تمام این احوالات ارزشهای انقلاب روز به روز بیشتر در دنیا و در نزد افکار عمومی اوج گرفت ودر برابر غرب در افکار جهانیان منزوی تر شد. این انزوا بر غرب گران آمد وسعی کرد هرچه در چنته دارد رو کند.
یکی از همین اقدامات در سخنرانی روز عاشورای سید حسن نصرالله بطور واضح برای جهانیان تبیین گردید.
سید«حسن نصرالله» طی سخنانی حماسی به مناسبت روز عاشورا که از طریق ویدئو کنفرانس در ورزشگاه الرایه پخش شد تاکید کرد: ما نسبت به تبدیل دشمنان به دوست هشدار می‌دهیم و می‌گوئیم که عده‌ای در جهان عربی و اسلامی تلاش دارند تا اسرائیل را دوست و ایران را دشمن جلوه دهند .
دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به حمایت‌های ایران از امت‌های عربی و اسلامی تاکید کرد که حامی و دوست بودن ایران هر روز بیشتر ثابت می‌شود.
  سید «حسن نصرالله» در ادامه سخنان خود گفت: روز به روز برای ملت‌های عربی و اسلامی ثابت می‌شود که ایران حامی و دوست آنهاست و این را از درگیری اخیر در نوار غزه و قبل از آن در لبنان می‌توان دریافت.
 نصرالله اظهار داشت: ایران زمانی که از جنبش‌های مقاومت حمایت می‌کند در راستای عمل به وظایف خود از منظر عقایدی و ایمانی و راهبردی این کار را انجام می‌دهد و در مقابل این کارها از احدی هم چیزی درخواست نمی‌کند.
 دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تصریح کرد: من به ملت‌های عربی می‌گویم که هر کس سعی دارد ایران را به عنوان دشمن جلوه دهد خدمتگزار اسرائیل است که خواه با آگاهی این کار را انجام می‌دهد یا بدون آگاهی.
همانگونه که از سخنان سید حسن برمی آید دشمن درصدد است تا شکست های اخیر خود را به گونه ای دیگر جبران کند و با معرفی ایران به عنوان یک دشمن بالقوه برای جهان عرب از احساسات مذهبی و قومی مردم سوء استفاده کرده و اهل سنت را دربرابر تشیع قرار دهد. هرچند پروژه  ایران هراسی  از مدتها قبل از سوی غرب در حال اجرا بود لکن مدتی است که شدت بیشتری یافته و بعد از پیروزی حماس دربرابر تجاوزات رژیم صهیونیستی با شدت بیشتری ادامه دارد چرا که به اذعان خود سران حماس تنها کشوری که در این مدت از آنها حمایت مادی و معنوی کرد ایران بود. این برای سران پرمدعای عرب و داعیه داران حقوق بشر ناخوشایند و رسوا کننده است .
در این شرایط ضمن آنکه بر دستگاه دیپلماسی و رسانه های ملی و بین المللی کشور وظیفه مضاعفی است تا این حربه را با روشنفکری مناسب خنثی کنند بر علمای جهان اسلام که درد دین و اعتلای اسلام دارند فرض است که واقعیات را برای مسلمانان تبیین کنند تا بدانند که ایران شیعی حمایت از مسلمانان و مظلومین را با هر عقیده و مرامی برخود واجب می داند .  

https://shoma-weekly.ir/T4gdfh