ادب و هنر

خبر کوتاه

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره لغو شد

مدیر عامل مؤسسه سپهر سوره اعلام کرد مراسم اختتامیه جشنواره طنز سوره که قرار بود روز ۴ بهمنماه برگزار شود، به احترام خانواده شهدای آتش نشان و همچنین ملت عزادار ایران لغو شد.

مدیر شبکه امید معرفی شد

مرتضی میرباقری، معاون سیما، در حکمی مهدی سالم را به سمت مدیر شبکه امید منصوب کرد.معاون سیما در این حکم با اشاره به اهمیت مرحله نوجوانی در شکلگیری شخصیت افراد؛ این دوره از زندگی را حساس ترین مرحله رشد و صیرورت فرد دانسته و از مدیر شبکه نوجوان خواست با تولید و پخش برنامه های مفید و جذاب؛ پرورش معنوی، فکری، روانی و اجتماعی نوجوانان کشور را برعهده گیرد.

ثریا رسماً تعطیل نشده، ولی فعلاً ثریایی وجود ندارد

محسن مقصودی، مجری و تهیهکننده شناخته شده ثریا گفت:ثریا رسماً تعطیل نشده ولی فعلاً ثریایی وجود ندارد؛ در واقع امکان برنامهسازی را از ما گرفته شده؛ هیچ گاه نمیگویند تعطیلید اما شرایط طوری است که امکان پخش برنامه به شیوه قبلی و با رویکرد قبلی فعلاً میسر نیست؛ انشاالله این مسائل حل بشود و ثریا بتواند به آنتن برگردد.

جایگزین دوفیلم انصرافی سیوپنجمین جشنواره فجر مشخص شد

در پی انصراف فیلم «امپراطور جهنم» ساخته پرویز شیخطادی از نمایش در بخش چشمانداز و نرسیدن فیلم «شعلهور» ساخته حمید نعمتالله به جشنواره، دو فیلم «شنل» ساخته حسین کندری بهتهیهکنندگی علیرضا شجاعنوری و «بنبست وثوق» به کارگردانی حمید کاویانی و تهیهکنندگی مهرداد فرید، در بخش چشمانداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمیآید.

اکران ویژه «یتیم خانهایران» در سراسر کشور

فیلم سینمایی «یتیم خانهایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که به تازگی اکران موفق خود را پشت سرگذاشته است، به مدت یک ماه در سراسر کشور اکران ویژه میشود.

سید علیرضا فخارزاده مدیرعامل راوی فیلم با اعلام این خبر افزود : در پی استقبال بی سابقه دانشگاهها ، مدارس ، شهرهای فاقد سینما و سایر ارگانها ، موسسه راوی فیلم شرایط ویژه ای را برای پوشش این اثر ارزشمند فراهم نموده است.

علاقه مندان جهت هماهنگی میتوانند با شمارههای 02166720012 و 13 تماس و یا در سایت
ravifilm.ir ثبت درخواست نمایند.

https://shoma-weekly.ir/r4mTiy