پیام شما

خام نظرسازی‌ها نشوید.

بخش عمده‌ای از رأی آوری در این دوره را باید پس از مناظره‌های تلویزیونی ارزیابی کرد. خام نظرسازی‌ها نشوید.

975... 0916 - بهترین نتیجهای که از فرمایشات دو عضو جریان اصولگرایی، آقایان آقاتهرانی وعسگراولادی گرفتم این بودکه برای پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ومعرفی یکنفر بهعنوان اصولگرا به مردم، بایدآن یکنفر از صالحترین و اصولپذیرترین و خالصترین کسی باشد که توانائی عملی هم داشته باشد و نه الزاماً از مشهورترین و پر نفوذترین و قدرتمندترین طیف اجتماعی که خدای ناکرده مثل بنیصدر خدا را هم فراموش کند تا چه رسد امام(ره) را!

787... 0914- نوشته بودید چرا به آلاسحاق رسیدید، توضیحات خوب و ضروریای بود. شاید  قلم بهتر بتواند منجر به سبقت وی از دیگر نامزدها شود.

825... 0939- «کودتای اجتماعی» آقای حقجو را خواندم. قلم ایشان قبلاً هم برایم جذاب بود اما حیف است مقالهای که در ابتدا با نگاه عمیق به جریانات سیاسی منطقه و جهان شروع میشود، در پایان با نگاهی سطحی و بعضاً مغرضانه به پایان میرسد.

529... 0912- آلاسحاق بهدرد این کار نمیخورد!  چون تحرک این ... را ندارد، او همیشه در همه ایران رؤیت میشود و مردم هم عادت کردهاند. دوم اینکه ایشان در آحاد مردم ناشناخته است.

شما: ما که همیشه دکتر آل اسحاق را بسیار فعال و پر انرژی دیدهایم. از شما هم خواهش میکنیم درباره رئیسجمهور کشور عبارت موهن به کار نبرید. ناگزیر عبارت شما را با ... جایگزین کردیم. برای ارزیابی میزان شناخت مردم از ایشان به نظر میرسد برای قضاوت کمی زود است.

744... 0911- به نظرم بخش عمدهای از رأی آوری در این دوره را باید پس از مناظرههای تلویزیونی ارزیابی کرد. خام نظرسازیها نشوید.

644... 0936 - بهترین روش برای پیشگیری و درمان اضطراب و استرس در بین افراد جامعه و خانوادهها عبارت است از خاموش کردن تلویزیون و ندیدن بیش از 90 درصد از انواع برنامههای خبری و ورزشی و تفریحی و هنری صدا و سیما است.

369... 0911- درهفتهنامه این هفته در قسمت کودتای اجتماعی، جملهای هست که من فکرمیکنم غلط است. شما نوشتهاید با شخصی مواجه هستیم که در منطقه و جهان از مقام معظم رهبری محبوبتر است. از این به بعد اینجوری ننویسید.

 شما: آن عبارتها ناظر به تظاهرها بود؛ نه واقعیتها. از تذکرتان متشکریم و به نویسنده منتقل خواهد شد.

155...0911 - شاید حزب علل متعددی برای انتخاب نامزدش داشته باشد ولی بهنظرمن چهره و وجهه اقتصادی واعتدالی بودنش مهمترین است. ضمناً برای نشریه شما دوتا پیشنهاد دارم: اولاً مطالب مذهبی و اخلاقی و ناب مهدویت و ولایت را بیشتر بزنید که ضروریست، ثانیاً همهاش را در یک صفحه بزنید که برای آرشیوکردنش خوب و راحت باشد. با تشکر. یکی از فعالان فرهنگی و سیاسی و عضو حزب مؤتلفه.

 قابل قبادی از رشت، ضمناً برای هرگونه همکاری فرهنگی درخدمتم، التماس دعا.

شما: با تشکر از پیشنهادات شما؛ برای همکاری لطفاً با تحریریه نشریه تماس بگیرید.

https://shoma-weekly.ir/och7HP