نگاه

حّر و فتنه‌گران

حّر شهید همه مظاهر دنیا را یکباره طلاق داد و با لحظه‌ای از توجه فرزند فاطمه زهرا به خود معامله کرد، موسوی و کروبی فکر می‌کنند مظاهر دنیا یک بار دیگر به آنها رو می‌نماید، ولی اینقدر تشخیص نمی‌دهند که عالم وارسته‌ای و به خدا پیوسته‌ای چون آیت‌الله مهدوی کنی که سال‌ها از دست این فریب خوردگان جاهل و فتنه‌گر زجر کشیده و خون دل خورد، می‌گوید من همه مناصب حکومتی را تجربه نموده‌ام، هیچ لذت و جاذبه‌ای در آن‌ها ندیدم
نصر عزیزی- سخنان زنجان رئیس جمهور یکبار دیگر حاشیههای نامناسب در دیدار مردم مشتاقی که به استقبال آمده بودند، ایجاد گردید. به نظر میرسد مشاوران رئیس جمهور محترم اگر مشاورهای برای تنظیم سخنرانی ایشان در زنجان داده باشند، این بار هم به خطا رفتهاند. معلوم نیست موضوع دو نظر خاطی و مقصر و فریب خورده فتنه آمریکایی صهیونیستی چه ارتباطی با برنامههای اجرایی دولت دارد که هر از چند گاهی بحث محافل و تیتر رسانهها و خوراک بیگانگان میشود. مهمتر از متن حاشیه ساز، حاشیه بیارتباطی است که به روشنی روز یک حادثه مهم در تاریخ واقعه کربلا را مقایسه و تحلیل وارونه مینماید. اگر مسئولان قسم یاد کردند به تعهداتشان با ملت پای بند باشند، حق ندارند تحلیلی را ارائه دهند که تحریفی نهادینه شود حداقل موضع صحیح این است وقتی نسبت به تحلیل موضوعی تردید وجود دارد، از ارائه آن در منظر افکار عمومی خودداری نماید. آن هم واقعهای مخرب و ویرانگر در قامت فتنه ۸۸ که همه خطوط مبهم آن را رهبری گوشزد نمودند و ملت هم در ۹ دی‌‌ همان سال بر آن صحه گذاشتند. تحریف از اینجا شکل میگیرد که حّر شهید از ظلمت به نور میپیوندد و فتنهگران از نور به ظلمت غلطیدند و از قعر چاه آن بیرون نیامدند. حّر شهید توبه نصوح کرد برای تایید نصوح بودن مدال افتخارش را از امام حسین (ع) گرفت ولی موسوی و کروبی با لجاجت میگویند ملت ایران و رهبری آن از اردوگاه دشمنان توبه و عذرخواهی نمایند. حّر شهید میدانست که ساعاتی به واقعه عاشورا بیش نمانده است، لذا با سرعت و با ساعات باقیمانده عمر خود و با کمال عذرخواهی و اشتیاق برگ زرین تاریخ را ساخت و پرداخت و تا یوم قیامت تاریخ هم به آن افتخار میکند ولی موسوی و کروبی پنج سال مهلت داشتند تا شاید نور حقیقت را بفهمند و راه توبه را پیش گیرند ولی سیاه بختی از این بالاتر که در دم مرگ و عصای پیری به سان کمونیستها در تحجرشان باقی ماندهاند و امیدوارند تاریخ در باره آنها با سر بلندی قضاوت نماید.

حّر شهید همه مظاهر دنیا را یکباره طلاق داد و با لحظهای از توجه فرزند فاطمه زهرا به خود معامله کرد، موسوی و کروبی فکر میکنند مظاهر دنیا یک بار دیگر به آنها رو مینماید، ولی اینقدر تشخیص نمیدهند که عالم وارستهای و به خدا پیوستهای چون آیتالله مهدوی کنی که سالها از دست این فریب خوردگان جاهل و فتنهگر زجر کشیده و خون دل خورد، میگوید من همه مناصب حکومتی را تجربه نمودهام، هیچ لذت و جاذبهای در آنها ندیدم. آقای رئیس جمهور محترم که واقعا از نظر منش و شخصیت و جایگاه حقوقی برای ملت محترم میباشد، چه اصراری دارند تابوتهای فراموش شدهای را در اذهان زنده نگه دارند و آنها را در کُنه ذهن هنوز سران جریانی تلقی نمایند.

نهم دی سال ۸۸ ثابت نمود بسیاری از کسانی که به هر دلیلی در آن اردوگاه رأی دادند، در صفوف برائت ملت از فتنه آمریکایی صهیونیستی قرار گرفتند و هیچ اصراری بر کدورت و جدایی و اختلاف و فاصله با برادران و خواهران دینی و مؤمن خود ندارند و چه دلیلی وجود دارد که پشت سر چند نفر مرده سیاسی و مورد حمایت دشمنان قرار گیرند.

رئیس جمهور محترم عنایت دارند به‌‌ همان دلیلی که بسیاری از اصلاحطلبان به حسن روحانی اصولگرا عضو جامعه روحانیت رأی دادهاند به‌‌ همان دلیل حاضر نیستند پشت سر فتنهگران قرار گیرند. ولی مثل روز روشن است که عدهای از بقایای فتنهگران نان و آب و پست و دنیایشان را در این نوع دستهبندی و اختلافات میبینند و این را هم در پست گرفتن در دولت اعتدال و هم در نق زدن به رئیس جمهور منتخب وهم با تعبیر رحم اجارهای به اثبات رسانیدهاند. اینها به دلیل اینکه اسیر هواهای دنیاپرستی و ملک ری هستند، هیچگاه در صف ملت قرار نمیگیرند و رأی مردم را هم برای همین میخواهند. اینها چه نسبتی با حّر آزاده دارند که توبه نمایند. به هر حال اگر گفته میشود توبه گرگ مرگ است با وجودی که حکم باغی را دارند باز هم نظام فرصت توبه نصوح را به آنها داد تا بلکه عاقبت به شّر نشوند همانگونه که خواصی هم در همین نظام عاقبت به خیر نشدند.

https://shoma-weekly.ir/5FAOAc