نگاه

حمله به تحریم ها به روش انقلابی

پاسخ موشکی ایران اسلامی در شرایطی صورت گرفت که کنگره امریکا طرحی برای تحریم‌های جدید ایران با هماهنگی جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در دست اقدام دارند و قرار هست به تصویب برسانند که این اقدام آن‌ها نقض کامل برجام بوده و محدودیت‌های زیادی را برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نیروی قدس فراهم خواهد ساخت.
محمد کرمی راد- این روزها در منطقه با موضوعات مختلفی مواجهه هستیم. سفر ترامپ به عربستان و ادامه ایران هراسی و عقد قرارداد های نظامی سنگین امریکا با دولت آل سعود و نیز رقص شمشیر و متهم کردن ایران اسلامی و گنده گویی رژیم دست نشانده امریکا علیه ایران و نیز تهدیدات ضمنی مبنی بر کشاندن جنگ به داخل ایران، از سوی سران آل سعود بودیم.

گرچه ترامپ نیز پس از دوشیدن رژیم آل سعود حرف‌های نامربوطی به ایران زد و لذا به همین خاطر این روزها از سوی وزیر امور خارجه آمریکا و... با یکسری اقدامات همسو و هماهنگ دشمنان ایران اسلامی مواجه بودیم.

از یکسو بعد از سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اقدام تروریستی و همزمان با آن حمله کور به مجلس شورای اسلامی، درست در زمانی که شاهد شکست سنگین داعش در کشور عراق و سوریه بودیم. این اقدامات جای تامل دارد. اما مهمتر از همه؛ عکس العمل بموقع مقام معظم رهبری در این حوادث، و سبک شمردن اقدامات تروریستی، تحت عنوان ترقه بازی و...

از جمله نشانه های خوبی برای پاسخگویی نیروهای مسلح به فرماندهی و زعامت رهبر عزیز انقلاب، بود و بیان این‌ مطلب از سوی معظم له مبنی بر سیلی زدن به آن‌ها، از جمله گوش به فرمان بودن و آمادگی های بموقع نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شلیک شش موشک نقطه زن و با هدف قرار دادن مقر اصلی داعش در منطقه دیر زور سوریه و به هلاکت رساندن جمع زیادی از فرماندهان و نیروهایشان گردید، یکی از موضوعاتی است که در تاریخ ایران اسلامی بی‌سابقه است.

این اقدام انقلابی در شرایطی صورت گرفت که کنگره امریکا طرحی برای تحریم‌های جدید ایران با هماهنگی جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در دست اقدام دارند و قرار هست به تصویب برسانند که این اقدام آن‌ها نقض کامل برجام بوده و محدودیت‌های زیادی را برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نیروی قدس فراهم خواهد ساخت.

تحریم‌هایی که به مسائل موشکی ایران، حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان و نیز موضوع حقوق بشر را شامل می‌شود.

در حقیقت تدبیر فرماندهی معظم کل قوا و آمادگی سپاه در شلیک شش موشک نقطه زن و دقیق، حاوی پیامدهای بسیار مهمی برای امریکا و اذنابش در منطقه بود.

چه این‌که بودند کسانی که در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، حرف‌های بی ربطی زدند...

اما امروزه با کمال خوشحالی!! و تاخیر رئیس محترم جمهور شاید به اجبار افکار عمومی داخلی و خارجی دَم از مصوبه خودشان در شورای عالی امنیت ملی می‌دانند و رسماً اعلام می‌کنند کار هیچ ارگانی نیست و در حقیقت مصادره به مطلوب می‌نمایند...

بیانیه شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تبعیت از دستور فرماندهی معظم کل قوا حاکی از نوعی پاسخگویی به کم لطفی برخی افراد بود و جالب تر اینکه در تقدم و تاخُّر اخبار رسانه ی ملی مردم متوجه این مهم شدند.

اعلام موضعگیری دیرهنگام دولت نیز در هنگامی صورت گرفت که اکثر تحلیلگران سیاسی و نظامی دنیا اقدام مقتدرانه ایران و رهبری انقلاب را ستودند و این اقدام را هشداری برای زیاده خواهی های امریکا و رژیم‌های دست نشانده اش مثل آل سعود و رژیم صهیونیستی تلقی کردند، سخنگوی دولت و وزارت خارجه هم باید در جهت وحدت نظر و وحدت رویه، عکس العمل مثبت نشان دهند.

آری در حقیقت پاسخ موشکی ایران اسلامی درس عبرتی برای دشمنان ما خواهد بود و در واقع نشان از آمادگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا است.

https://shoma-weekly.ir/JifjRc