پیام شما

حمله اخیردکتر روحانی

حمله اخیردکتر روحانی به منتقدین مذاکرات، مبتنی بر نیاز شدید دولت به خروج منتقدین از حالت شمعک به شعله است!

۷۲۳... ۰۹۱۲- درباره کتاب اسرار آیت که صفحه ۱۱ مطلب زده بودید، خوبه بامسئولی که مجوز نداده مصاحبه کنید.

۷۷۵... ۰۹۰۱- بدانید که خواستههای فرهنگی و مادی انسان یا درخت یا هر چیز دیگر تا به تکامل نرسیده است، ناقص و بدون میوه است یا میوه نارس کم فایده دارد. باید ابعاد مادی انقلاب در کنار اجرای ابعاد فرهنگی و حکومتی آن اجرا شود. تا دست دشمن به کل قطع شود. انقلاب اقتصادی مکمل انقلاب فرهنگی است.

۸۸۳... ۰۹۱۴- رئیس جمهوری که ما میشناختیم روزانه با ظرف غذای خانه ساعت ۶ صبح وارد محل کار میشد_ ولی رئیس جمهوری که فرزندم میشناسد با ورزش! سونا! آرایش صبحگاهی؛ روزانه ساعت۹ وارد محل کار میشود. فرزندم اشتباه میکند یا ما اشتباهی زندهایم؟

۹۳۳... ۰۹۱۱- وقتی صاحب نظران اقتصادی حزب در پای سخنرانی روحانی مینشینند و سکوت میکنند، به این معناست که حزب موتلفه، آنها را قبول داره، آیا چنین است. عسکر اولادی، آل اسحاق، میر محمد صادقی و..... باید شفاف نظر بدن و در شما و یا صدا و سیما به آن پرداخته شود.

۲۴۸... ۰۹۱۱- حمله اخیردکتر روحانی به منتقدین مذاکرات، مبتنی بر نیاز شدید دولت به خروج منتقدین از حالت شمعک به شعله است! /میثم

۳۴۵... ۰۹۱۲- با یک عرب سنی کشورسوریه صحبت میکردم با افتخارمی گفت حضرت آقا رهبر جهان اسلام است اهل تسنن را با داعش اموی مقایسه نکنید.

۵۹۵... ۰۹۱۷ - برخی همچون شهید آیت تفکرات غلط موسوی را، در آن سالها فهمیدند، برخی هنوز هم نفهمیدهاند و از او دفاع میکنند. از خبر ویژهتان ممنون.

۶۶۰... ۰۹۱۵- برگزاری انتخابات مجلسین در اسفند ۱۳۹۴ موجب کاستن اهتمام مجلس خبرگان میباشد.

۳۴۵... ۰۹۱۲- آقای رئیس جمهوری شما را به خدا اینقدر نگوئید تورم پائین آمده؛ مردم عادی که طلا نمیخرندکه ارزان شده، بلکه میرود مواد غذایی بخرد میبیند هر هفته قیمت بالا رفته است.

۲۵۶... ۰۹۱۹ - برخی کارگردانان خیلی حساب شده و هدفمند مشغول کار هستند و اگر نگاهی به لیست کارهایشان بشود چیزی جز لاابالیگری و ترویج بیحیایی در بین خانوادهها نمیبینی والبته این اهداف را با انجام شوخیهای رکیک پیش میبرند و متاسفم که این مسئله را من که یک زن خانه دار هستم درک میکنم اما مسئولین رده بالای وزارت ارشاد نه!

۷۸۵... ۰۹۱۳ - امیدواریم رئیس جمهور عزیز کمی با آرامش بیشتر و با سعه صدر بیشتر با مسائل برخورد کنند که نه کارهای ناشایست احمدینژاد تکرار شود، نه خدمات شایسته ایشان فراموش شود و خدمتی به مردم داده نشود.

https://shoma-weekly.ir/geO9xW