نگاه

حزبی با پیشینه براندازی

حزب اتحاد ملت که چیزی جدای از مشارکتی‌های برانداز نیست، با چنین کارنامه سیاه و ننگینی چگونه می‌خواهد در فضای فرهنگی و سیاسی این نظام الهی به فعالیت خود ادامه دهد؟ وزارت اطلاعات و وزارت کشور چه مسئولیتی در قبال تعهداتشان به نظام دارند؟ آیا وزیر محترم کشور و معاون سیاسی اصلاح‌طلب ایشان نمی‌دانند که حزب مشارکت دیروز و یا کارگردانان حزب اتحاد ملت امروز همان براندازان و عوامل فریب خورده دشمن هستند که امروز چهره و نقاب عوض کرده‌اند؟
نصر عزیزی- از سوابق اعضاء، مواضع و کنگره برگزار شده چنین جلوه می کند که حزب اتحاد ملت همان حزب منحله مشارکت است. حزبی که پس از فتنه آمریکایی سال 88 طبق قانون منحل گردید و بر اساس همان قانون پایهگذاران و فعالان و اعضای آن حزب نمیتوانند تحت عنوان حزب دیگر فعالیت داشته باشند. دلیل قانونی و اجتماعی و عقلیاش این است که اگر فعالیت حزب مشارکت در راستای خدمت به مردم و پیشرفت جامعه بود، سقوط نمیکرد. حزب مشارکت حزب دولت ساختهای بود که پس از روی کار آمدن سید محمد خاتمی، با امکانات و ظرفیتهای دولتی و با ترکیبی از مسئولان افراطی در ردههای مختلف شکل گرفت و در همه دوران حضورش، غوغاسالاری، ناامنی جامعه، لاابالی فرهنگی، قتلهای زنجیرهای، توسعه روزافزون پایگاه دشمن در مطبوعات، بحرانآفرینیهای مرزی، سوء استفادههای از بیتالمال، بی توجهی به مطالبات مردم، ارتباط با سازمانهای جاسوسی بیگانه، امیدوارسازی غربیها به نفوذ در ایران اسلامی و شکلگیری مجلس قانون شکن و متحصن ششم و... از کارنامه این حزب بوده است.

در دوره حاکمیت مشارکتیها دو قطبیسازی مخالف و موافق، درگیریهای تصنعی، تضعیف مستمر نهادهای اصیل نظام به خصوص شورای نگهبان و نهادهای منتسب به رهبری در دستور کار بود.

مشارکتیها از هیچ کوششی برای فروریزی نهادهای امنیتی و تضعیف سپاه پاسداران دریغ نمینمودند و با کمال وقاحت به جنگ دین و آرمان های انقلاب اسلامی و اصول مسلم امام راحل رفتهاند و با محاسبات کارشناسی بخش وسیعی از نیروهای خلاق و سازنده و پیش برنده انقلاب را مشغول ساختند. در دوران مشارکتیها و مسئولیت دبیری جناب آقای دکتر روحانی در شورای امنیت ملی بود که غربیها غرور ملی و افتخار علمی ما را در حوزه هستهای مهر و موم کردند.

داستان غمانگیز مشارکتیها و مجاهدین انقلاب، داستان غمبار است که در فتنه سال 88 همراه با کودتاسازان و کودتاگران انقلاب مخملی اوج خیانت را بر این ملت روا داشتند و پس از انحلال آن سران حزب مشارکت یا به زندان رفتهاند یا به سازمان های جاسوسی غربی پناهنده شدهاند و یا در خدمت عوامل و رسانههای دشمن بودهاند. برخی هم سکوت ذلتبار را پیشه ساختند و در قبال فتنه آمریکایی لب نگشودند.

با کمال تاسف جناب آقای روحانی راه را بر فتنهگران باز نموده و نه تنها بسیاری از مسئولیتهای کلیدی و امانت نظام را به آنها سپردند، بلکه راه را برای حضور سیاسی آنها و تطهیر سوابق خیانت بارشان فراهم نمودند.

حزب اتحاد ملت که چیزی جدای از مشارکتیهای برانداز نیست، با چنین کارنامه سیاه و ننگینی چگونه میخواهد در فضای فرهنگی و سیاسی این نظام الهی به فعالیت خود ادامه دهد؟ وزارت اطلاعات و وزارت کشور چه مسئولیتی در قبال تعهداتشان به نظام دارند؟ آیا وزیر محترم کشور و معاون سیاسی اصلاحطلب ایشان نمیدانند که حزب مشارکت دیروز و یا کارگردانان حزب اتحاد ملت امروز همان براندازان و عوامل فریب خورده دشمن هستند که امروز چهره و نقاب عوض کردهاند؟

جناب آقای دکتر روحانی که قسم یاد نمودند حافظ همه جانبه دین و دنیای این ملت در قامت ریاست جمهوری باشند، چرا در قبال چنین امر مهمی سکوت نموده و یا اینکه ایشان مشوق این رویکرد هستند؟ آیا رئیس جمهور محترم که ریاست شورای عالی امنیت ملی را به عهده دارند، اعتقاد به مصوبه ممنوعالتصویری یا ممنوعالاقدامی یکی از عوامل اصلی فتنه ندارند که با پیام ایشان حزب چهره برگشته به فعالیت خود رسمیت میبخشد؟

به نظر میرسد برای شفافسازی مواضع و توضیح برای ملت و قضاوت در خصوص عملکرد سیاسی مسئولان، حزب اتحاد ملت اگر رسمیت دارد، به چند سوال پاسخ دهد؟

1-آیا حزب اتحاد ملت فتنه 88 را محکوم مینماید؟

2- آیا حزب اتحاد ملت همه اصول قانون اساسی را بدون استثناء میپذیرد؟

3- آیا حزب اتحاد ملت نقش حزب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب را در فتنه 88 قبول دارد؟

4- آیا حزب اتحاد ملت آمریکا و انگلیس و اسرائیل را به عنوان دشمنان این ملت قبول دارند؟

5- آیا حزب اتحاد ملت تحصن و قانون شکنی مجلس ششم را محکوم مینماید؟

6- آیا حزب اتحاد ملت پناهندگی مزدوران فراری جریان اصلاح طلب را به اردوگاه دشمنان محکوم مینماید؟

7- آیا حزب اتحاد ملت ولایت مطلقه فقیه را قبول دارد؟

8- آیا حزب اتحاد ملت نهاد شورای نگهبان را به عنوان مفسر قانون اساسی و عهدهدار نظارت استصوابی در انتخاباتها قبول دارد؟

9- آیا حزب اتحاد ملت مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری را در خصوص دشمنی آمریکا با ملت ایران قبول دارد؟

10-آیا حزب اتحاد ملت قبول دارد که خود از بقایای حزب منحله مشارکت هست یا خیر؟

حالا وقت راستیآزمایی است که اول حزب اتحاد ملت به تمرین آن بپردازد تا نوبت به راستیآزمایی آژانس بینالمللی برسد.

https://shoma-weekly.ir/wnfkTj