نگاه

حذف انرژی دینی برای برده‌داری مدرن

نظام سلطه با ایجاد بحرانهای درونی در کشور برای کاستن توان عملی و تضعیف اقتدار نظام مردم سالاری دینی و مصادره پرچم دفاع از حقوق بشر در ظاهر – بخوانید ضد بشر – و نفی حق حاکمیت ملت بر سرنوشت خود تلاش می‌کند تا در ساختارهای اجتماعی ایجاد تغییر کند و در الگوی زندگی اسلامی مردم دگرگونی پدید آورد و در طیف وسیعی از باورهای اعتقادی، دینی و سیاسی و فرهنگی آنها تأثیرگذاری کند.
حسین انواری- تداوم بقای نظام جمهوری اسلامی به عنوان خطر بزرگ نظام سلطه مدرن به سرکردگی آمریکا و

هم پیمانانش است.

شیطان بزرگ آمریکا برای تغییر ماهیت اسلام و جایگزینی اسلام آمریکایی در کشورمان با دو مانع اساسی روبه روست. یکی حکومت جمهوری اسلامی و دیگری نظام مبتنی بر ولایت فقیه و ارزشهای اسلامی.

ترویج وجود قرائتهای از اسلام جهت کاهش ایمان نسل جوان با بهرهگیری از جریان روشنفکری غربزده و نیروهای با تفکر سکولار و جریانهای ملیگرا به عنوان جاده صاف کن استراتژیستهای غربی همواره در دستور کار نظام سلطه جهانی بوده که در تقابل با حاکمیت ایمان عمیق در مردم ایران است.

نظام سلطه با ایجاد بحرانهای درونی در کشور برای کاستن توان عملی و تضعیف اقتدار نظام مردم سالاری دینی و مصادره پرچم دفاع از حقوق بشر در ظاهر بخوانید ضد بشر و نفی حق حاکمیت ملت بر سرنوشت خود تلاش میکند تا در ساختارهای اجتماعی ایجاد تغییر کند و در الگوی زندگی اسلامی مردم دگرگونی پدید آورد و در طیف وسیعی از باورهای اعتقادی، دینی و سیاسی و فرهنگی آنها تأثیرگذاری کند.

نظام سلطه با استفاده از شیوه اغوایی شیطان و بهرهمندی از پیشرفتهای محیط مجازی با زیباسازی پلیدیها و زشتیها و بهرهگیری از «تطمیع» و «تهدید» به دنبال تغییر در باورهای اعتقادی مردم است. هدف اصلی تمام اقدامات و سرمایهگذاریهای وسیع سلطه جهانی و مجموعه نیروهای داخلی وابسته به آنها با ترویج اسلام آمریکایی، سعی در دگرگون ساختن ماهیت اسلام در جمهوری اسلامی ایران و خنثی نمودن «انرژی دینی» مردم دارد. تا در جهت به ذلت کشاندن انسانها، بردهبرداری مدرن را گسترش دهد.

https://shoma-weekly.ir/k0WGcr