نگاه

حتی به جسدش هم رحم نکردند

می‌افتد و به نزد پروردگارش پرواز می کند. اما به دلیل وضع بحرانی منطقه رزمندگان این دو شهید را کنار صخره ها گذاشته و عقب نشینی می کنند. این جاست که عراقی هاپیکر این دو شهید را از روی صخره ها به پایین می اندازند وتا لحظه نگارش این مطلب هنوز پیکر مطهرش به خانواه تحویل نگردیده است. او حتی در وصیت نامه نیز خواهان تشکیل جامعه نمونه اسلامی بود و چنین سفارش نمود:« هر چه قدر می‌توانید خودتان را از لحاظ روحی و جسمی آماده نمائید. برادران شما سمبل جامعه اسلامی هستید با هر رقم جور و فساد و هر حرکت غیر اسلامی مبارزه بنمائید و اگر اینکار را نکنید در پیشگاه خداوند مقصر خواهید بود.»
شهید جاوید الاثر جمشید حجتی نژاد- حمله شب عید غدیر صورت می گیرد. جمشید و ۱۵ تن از دیگررزمندگان در آن حمله شرکت داشتند. از ناحیه ساق پا ترکش می خورد و با این وجود ادامه می دهد! همین هنگام برای کمک به همرزمانش که تیر خورده اند می رود و ... از پشت سر مورد اصابت تیر قرار می گیرد. 14 شهریور 61 در سومار. در کنار همرزمانش به زمین

میافتد و به نزد پروردگارش پرواز می کند. اما به دلیل وضع بحرانی منطقه رزمندگان این دو شهید را کنار صخره ها گذاشته و عقب نشینی می کنند. این جاست که عراقی هاپیکر این دو شهید را از روی صخره ها به پایین می اندازند وتا لحظه نگارش این مطلب هنوز پیکر مطهرش به خانواه تحویل نگردیده است. او حتی در وصیت نامه نیز خواهان تشکیل جامعه نمونه اسلامی بود و چنین سفارش نمود:« هر چه قدر میتوانید خودتان را از لحاظ روحی و جسمی آماده نمائید. برادران شما سمبل جامعه اسلامی هستید با هر رقم جور و فساد و هر حرکت غیر اسلامی مبارزه بنمائید و اگر اینکار را نکنید در پیشگاه خداوند مقصر خواهید بود.»

* از شهدای حزب مؤتلفه اسلامی

https://shoma-weekly.ir/vIFvb0