پیام شما

حامیان فتنه 88

خطری که از ناحیه حامیان فتنه 88 درآینده نزدیک احساس می‌شود، آن است که ابتدا با تصرف کامل مجلس شورای اسلامی درآینده و فتح سنگر به سنگر انقلاب را به نفع مافیای قدرت و ثروت مصادره و وقف نمایند !

005...0913: خطری که از ناحیه حامیان فتنه 88 درآینده نزدیک احساس میشود، آن است که ابتدا با تصرف کامل مجلس شورای اسلامی درآینده و فتح سنگر به سنگر انقلاب را به نفع مافیای قدرت و ثروت مصادره و وقف نمایند !

354..0918: مجلس اگر راست میگوید یارانه های ورزشی را نقداً به مردم پرداخت کند تا عده ای بیجهت گردن کلفت نشوند

983...0912: هزاران شهید، جانباز و آزاده بی منت 8 سال دفاع مقدس را در مکتب اهل بیت(ع)و امام(ره) سربازی کردند و پیش بردند. در محضر امام زمان(عج) و برای نایبش (امام خامنه ای) در جنگ نرم دشمنان انقلابی بودیم یا دیپلمات؟

177...0935: آنانی که درسال۸۸دم از ادب زدند، و بی ادبی کردند به ملت با فرهنگ ایران اسلامی، حال باید در مقابل این امت ولایتمدار سر تعظیم فرود آورده و حلالیت بطلبند. مهدی درخشنده

620...0917: شما و پایداری که می دونستید رو دست می خورید چرا کاندیدا معرفی کردید و اینهمه هزینه؟

شما: اولاً ما رو دست نخوردیم و در ساز و کار عقلانی یک رقابت نتوانستیم به توفیق نهایی دست یابیم، ضمن آنکه توفیقاتی همچون طرح دیدگاه هایمان نیز داشتیم. ثانیاً ما هزینه چندانی نیز صرف انتخابات نکردیم جز در حد انتشار دیدگاه هایمان که الحمدلله اثر آن را در شعار نامزد پیروز شاهدیم.

114...0912: چند کاندیدای کافر، یک تاکسی خریدند تا یک نفرشان کار کرده، سهم بقیه راهم بدهد ، بعد از اعتراض آنها نسبت به پائین بودن سهمشان ، همگی در تاکسی نشستند تا وضعیت درآمد را چک کنند، بعد از چند ساعت خیابان گردی و جر و بحث ، همه شان دیدند وضع درآمد مسافرکشی چقدر بد است و مردم رغبت ندارند تاکسی سوار شوند !...  در همان وقت راننده تاکسی خط دیگر کلی کاسب شده بود!

053...0917: هنگامی که بعضی خانم های خبرنگار باحجاب نامناسب از ریس جمهور منتخب سؤال میکردند، بیاد آن رزمنده بسیجی افتادم که درحین اسارت به  خبرنگار هندی بهدلیل بدحجاب بودن جواب نداد.

335...0917: شنیدیم که شما در صبح انتخابات با ارسال پیامک های به استانها به آنها گفته اید به نامزد دیگری غیر ولایتی رأی بدهند، خیلی ناراحت شدم.

شما: تمام اجزای این خبر دروغ است. ما صبح انتخابات هیچ پیامکی نزده ایم. حزب تا انتها نیز حامی ولایتی ماند.

363...0910: نشان دادن تروریست درحال خوردن اعضای بدن،در سیمای خبر14 شرم آور است باعث ضربه روحی به پسر ده ساله ام شد.

369...0911: دست آزمایش الهى از آستین ملت بیرون آمد! عملکرد غلط آقاى احمدى نژادوگرانیهاى افسارگسیخته و منسجم نبودن روحانیت اصیل و احساس تکلیف شدید کاندیداهاى اصولگرا ازعواملى بود که باعث رویگردانى مردم ازمابود. بایستى روحیه گذشت وایثار برروحیه سران اصولگرا حاکم باشد که نبود! انشاالله درس عبرتى برای بزرگانمان باشد!

131...0915: درانتخابات نباید فقط روى کلمه اصلح تأکید کنیم چه بسا کاندید اصلح محبوبیت ومقبولیت اجتماعى کمترى داشته باشد! بایستى مقدارى هم بصیرت سیاسى را با آن مخلوط کرد تا نتیجه تصمیم عاقلانه باشد و ثمر دهد.

https://shoma-weekly.ir/qVBfla