نگاه

جنگی خطرناکتر از 8 سال دفاع مقدس

رهبر معظم انقلاب در سال 1370 اعلان خطر نمودند که تهاجم فرهنگی دشمن شروع شده و چندی بعد تعبیر بر شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و ناتوی فرهنگی نمودند. اما با کمال تأسف این بار بر عکس جنگ نظامی به فرمایش متین و محکم رهبری توجه لازم نشد در جنگ نظامی دولت و ملت با تمام توان در صحنه حاضر شدند و به دفاع پرداختند و پیروز شدند اما در جنگ فرهنگی مسئولین مربوطه وعده زیادی ازمردم خود را بخواب بی تفاوتی زدند و راه را برای تهاجم دشمن بازگذاشتند و دشمن در این صحنه توانست تا حد زیادی پیشروی کند و فرهنگ مبتذل خود را بر ما تحمیل نماید

فضل الله فرخ- روز آخر شهریور و اوایل مهر ماه 1359 روزهای تلخ و ناگواری بود روزهای حمله ناجوانمردانه و بیرحمانه دشمن متجاوز و به خاک و خون کشیدن هموطنان بیگناه، روزهای ویرانی شهرها و تأسیسات و... روزهای جولان باطل و عرض اندام متجاوزین به خاک کشور و قتل و غارت و ایجاد رعب و وحشت و ناامنی و هجوم به پایههای نظام جمهوری اسلامی... اما چه شد که ما این روزها را گرامی میداریم و آن را دفاع مقدس مینامیم جواب این است که دفاع جانانه تمامی اقشار از قبیل ارتش، بسیج و سپاه و کلیه مردم چنان جدی و فداکارانه بود و چنان رهبر وامت ما شجاعانه و فداکارانه در مدت 8 سال در برابر دشمن جهانی و بینالمللی ایستادند و حماسه آفریدند و خداوند متعال طبق وعده (ان تنصراله ینصرکم) آتش گسترده کفر نمرودیان زمان را تبدیل به گلستان نمود و به کشور ما عزت و عظمت و سربلندی بخشید و با پایمردی (دفاع مقدس) و پیروزی بر کفر جهانی سبب افتخار و مباهات و سرافرازی شد که شایسته است ما نه تنها در این ایام که در تمام سال آن را گرامی بداریم و لحظه به لحظه شکرگزار نصرتهای الهی باشیم و یاد و خاطره شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران را گرامی بداریم و در ادامه راه مقدس آنان بکوشیم... ولی آنچه مهم است اینکه بدانیم دشمنی دشمن تمام نشده و دشمنان ما پس از شکست در جنگ نظامی به جنگ خطرناکتر دیگری علیه ما پرداختندو آن جنگ فرهنگی است.

رهبر معظم انقلاب در سال 1370 اعلان خطر نمودند که تهاجم فرهنگی دشمن شروع شده و چندی بعد تعبیر بر شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و ناتوی فرهنگی نمودند. اما با کمال تأسف این بار بر عکس جنگ نظامی به فرمایش متین و محکم رهبری توجه لازم نشد در جنگ نظامی دولت و ملت با تمام توان در صحنه حاضر شدند و به دفاع پرداختند و پیروز شدند اما در جنگ فرهنگی مسئولین مربوطه وعده زیادی ازمردم خود را بخواب بی تفاوتی زدند و راه را برای تهاجم دشمن بازگذاشتند و دشمن در این صحنه توانست تا حد زیادی پیشروی کند و فرهنگ مبتذل خود را بر ما تحمیل نماید که با کمال تأسف روز به روز شاهد گسترش فساد و ابتذال و بی بند و باری هستیم و گویا هیچکس مسئولیت جلوگیری از آن را ندارد ... و عدم رعایت عفاف و حجاب و بی بند و باری درهر کوی و برزن مشاهده میشود و روز به روز هنجارشکنان جری تر و گستاختر میشوند و مسئولین و دولتمردان به قانون عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر توجه و انگیزهای ندارندو حال آنکه بطور حتم جنگ فرهنگی از جنگ نظامی خطرناکتر است ولازم است از خواب غفلت بیدار شده و احساس خطر کنیم.
https://shoma-weekly.ir/ksm88p