پیام شما

تیجه دیپلماسی لبخند به مستکبرین و زورگویان

094...0912- حسن روحانی قبل از انتخابات: احترام را به پاسپورت ایرانی برمیگردانم. فروردین ۹۳: آمریکا برای اولین بار سفیر ایران درسازمان ملل را راه نداد. همین است دیگر! نتیجه دیپلماسی لبخند به مستکبرین و زورگویان، جز گستاخی بیشتر آنها نیست

883...0911- درحالیکه شعار مقام عظمی ولایت میبایست نقشه راه رفتنیها باشد، گویا برخی آن را نقشه نرفتنیها میدانند. دولت یازدهم تاکنون راههای مختلف نرسیدن به شعار سال ۹۳ را عملا اجرا ونشان داده است (بازیهای یارانهای _صرف هزینه سونا ساختمان ریاست جمهوری _ توافقات ژنو و...)

613...0919- با تشکر از آقای امانی بخاطر دفاع از شهید لاجوردی، حضرت امام پاسخ افراد ضد شهید مظلوم لاجوردى را در دیدار ۱۹ فروردین ۱۳۶۰ با آقای محمدی گیلانی (رئیس دادگاههای انقلاب اسلامی مرکز وقت) و مسئولان دادگاههای انقلاب دادهاند. آن سخنرانی تاریخی را بخوانید

660...0915- دم پلیس ایران و دادگستری ایران گرم که معتادان ایران یک وعده بدون مواد مخدر نمیمانند.

067...0938- خسته نباشید. یک سری بازنشسته سال ۹۰در نیرومسلح هستیم که وقتی ثبت نام یارانه در سایت رفاهی کردیم انجام نشد و به دفاترخدمات الکترونیکی سازمان مراجعه کردیم به ماگفتند به اداره خودتان که ثبت اولیه کردید بروید به آنجا مراجعه کردیم وما را فرستادند به ساتا واقع در سید خندان در آنجا گفتند خودتان بروید و در سایت رفاهی ثبت نام کنید خواهشمندم مارا در ثبت نام یارانهها یاری کنید هم اکنون هم هر وقت وارد سایت رفاهی میشویم، پیام میدهد که شماره ملی شمامربوط به امروز نیست.

137...0921- بعد از بیماری نجفی و خبرهای شنیده شده درباره شمخانی و نعمتزاده؛ این نگرانی وجود دارد که نقد منتقدان در خصوص ضرورت استفاده از مدیران چابکتر با بستری شدن دیگر مدیران دولتی بیشتر اثبات شود. کاش بجای بازی با سلامتی آنها؛ به عنوان مشاور از وی استفاده میشد.
https://shoma-weekly.ir/NjPoc6